Πόσες φορές σας έχει τύχει να γυρνάτε από μια «χορταστική» επίσκεψη στο Super Market και να αναρωτιέστε, αν πραγματικά χρειάζεστε όλα αυτά που αγοράσατε(;) Πράγματι η επιστήμη του marketing και της επικοινωνίας έχει βάλει το χεράκι της, ώστε να σας ωθήσει να αγοράσετε πράγματα, που νομίζετε ότι πραγματικά χρειάζεστε. Για παράδειγμα, όταν βρίσκεστε μπροστά σε ένα ράφι με μακαρόνια, η προσοχή σας πέφτει σε αυτά που είναι στο ύψος των ματιών ή λίγο πιο πάνω. Έτσι το κατάστημα τοποθετεί εκεί αυτά που το ίδιο θέλει να προωθήσει.
Ας δούμε λοιπόν μερικές συστάσεις που θα μας βοηθήσουν να κάνουμε πιο «προσωπικές» επιλογές στις αγορές σας.
Ψωνίστε περιμετρικά του καταστήματος.
Τα Super Market έχουν σχεδιαστεί για να σας κάνουν να περπατάτε γύρω από ολόκληρο το κατάστημα, μαζεύοντας προϊόντα κατά μήκος της διαδρομής. Σε γενικές γραμμές, τα βασικά προϊόντα φυλάσσονται στον εξωτερικό περίγυρο του καταστήματος ενώ τα προσυσκευασμένα, μη απαραίτητα προϊόντα στη μέση του καταστήματος. Γνωρίζοντας που είναι το καθένα από τα προϊόντα που χρειάζεστε και προσπαθώντας να κινείστε περιμετρικά του Super Market, θα γλιτώσετε τις άσκοπες και συνάμα ανθυγιεινές αγορές.
Πηγή : http://www.nutrimed.gr