Γλυκό καλαμπόκι

tn_4Μαζευτήκατε με τις φίλες σου και σας έπιασε μανία για γλυκό; Πριν ξεκινήσετε να μιλάτε για τούρτες, πάστες και σοκολάτες μπορείς να ετοιμάσεις ένα πολύ νόστιμο και πρωτότυπο σνακ-γλυκάκι! Για την κάθε μερίδα θα χρειαστείς: 1 κουταλιά μαργαρίνη light (10gr = 37 θερμίδες),  μισό φλιτζάνι καλαμπόκι (γλυκό καλαμπόκι σε κονσέρβα, πλυμένο και στραγγισμένο: 133kcal/φλιτζάνι) και 2 κουταλάκια του γλυκού καστανή ζάχαρη (περίπου 30 θερμίδες). Βάζεις σε ένα τηγανάκι την μαργαρίνη να λιώσει και προσθέτεις το καλαμπόκι. Ανακατεύεις για 1-2 λεπτά και στη συνέχεια ρίχνεις την ζάχαρη. Αφήνεις για άλλο 1 λεπτό μέχρι να λιώσει η ζάχαρη και να γίνει σαν σιρόπι. Σερβίρεις αμέσως σε μικρά μπολάκια! Γρήγορο-πρωτότυπο-νόστιμο-ούτε 140kcal/μπολάκι!

Από τη συντακτική ομάδα του dietup.gr

  

Πράσινο μήλο με καπνιστό ζαμπόν γαλοπούλας

tn_5Αν στην παρέα αρέσει τα λευκό κρασί και ψάχνεις ένα σνακ με λίγες θερμίδες για να το συνοδεύσετε, τότε κάνε το εξής: Κόψε ένα πράσινο μήλο σε λεπτές φέτες και μια φέτα καπνιστό ζαμπόν με χαμηλά λιπαρά σε 5 λωρίδες. Κάνε τις λωρίδες ρολάκια και στερέωσε τις με μια οδοντογλυφίδα πάνω στις φέτες του μήλου. Υπολόγισε ότι ένα μεγάλο μήλο έχει περίπου 120 θερμίδες και μια φέτα ζαμπόν με χαμηλά λιπαρά έχει περίπου 25 θερμίδες. Αν κόψεις το κάθε μήλο σε περίπου 10 φέτες, τότε κάθε οδοντογλυφίδα θα "τσιμπάει" μόλις 17 θερμίδες! Άρα μπορείς να καταναλώσεις άφοβα μέχρι και 11 από αυτά τα πρωτότυπα καναπεδάκια χωρίς να έχεις φτάσει τις 200 θερμίδες!

Από τη συντακτική ομάδα του dietup.gr

  

Περισσότερα...

Μπανάνα με πραλίνα φουντουκιού

tn_6Άλλη μια ιδέα για πρωτότυπα καναπεδάκια είναι ο συνδυασμός της μπανάνας με πραλίνα φουντουκιού. Πώς θα το παρουσιάσεις; Κόψε την κάθε μπανάνα σε φέτες πάχους 2 εκατοστών (περίπου 12 θερμίδες η μια) και βάλε πάνω σε κάθε φετούλα μισό κουταλάκι του γλυκού πραλίνα φουντουκιού (περίπου 14 θερμίδες). Tip: Αν θέλεις να στολίσεις τα καναπεδάκια σου πιο όμορφα, δημιούργησε πάνω από κάθε φέτα ροζέτες πραλίνας με ένα κορνέ (αν δεν έχεις κορνέ, κόψε ένα χαρτί ψησίματος, τύλιξέ το σαν χωνί και κόψε την άκρη του). Με 26 θερμίδες/μπουκιά, φάε χωρίς τύψεις μέχρι και 7 μπουκίτσες!

Από τη συντακτική ομάδα του dietup.gr

  

Σοκολάτα γάλακτος

tn_7Κάποιες φορές η μανία για σοκολάτα είναι ανίκητη. Αν έχει φέρει κάποιος από την παρέα σοκολάτα/ες και δεν μπορείς να αντισταθείς, προσπάθησε τουλάχιστον να μην παρασυρθείς. Υπενθυμίζουμε ότι κάθε 30γρ. σοκολάτας γάλακτος περιέχουν περίπου 160 θερμίδες αλλά και περίπου 9γρ. λιπαρών. Η απόφαση είναι δική σου!

Από τη συντακτική ομάδα του dietup.gr

  

Γλυκό του κουταλιού με γιαούρτι χαμηλών λιπαρών

tn_8Αν και στα ταβερνάκια η πιατέλα με το δροσερό γιαούρτι και η ποικιλία γλυκών του κουταλιού είναι η ευχάριστη έκπληξη - κέρασμα που ικανοποιεί με το παραπάνω το αίσθημα των περισσοτέρων για γλυκό, στο σπίτι δεν το συνηθίζουμε. Κάνε, λοιπόν, κι εσύ την έκπληξη στους καλεσμένους σου, προσφέροντάς τους ατομικές μερίδες που περιέχουν μισό κεσεδάκι στραγγιστό γιαούρτι με 2% λιπαρά (μισό κεσεδάκι δηλαδή 100γρ. περιέχουν 70 θερμίδες περίπου) και 2 κοφτές κουταλιές της σούπας γλυκό του κουταλιού της αρεσκείας σας (περίπου 100 θερμίδες)!

Από τη συντακτική ομάδα του dietup.gr

  

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html