Κριτσίνια με προσούτο

tn_14Αυτό το σνακ απαιτεί ελάχιστη προετοιμασία, εφόσον το μόνο που χρειάζεται από εσάς είναι να αφιερώσετε μερικά δευτερόλεπτα για να τυλίξετε λεπτές φέτες από προσούτο πάνω σε κριτσινάκια σουσαμιού! 1 κριτσίνι (45 kcal) + 1 λεπτή φέτα προσούτο (20γρ=40kcal) = 85kcal! Καλό …κριτσάνισμα!

Από τη συντακτική ομάδα του dietup.gr

  

Mini hot-dog γαλοπούλας

tn_15Η παρέα θέλει να τσιμπήσει κάτι ανάμεσα στον 1ο και 2ο γύρο του επιτραπέζιου παιχνιδιού…αλλά τι μπορεί να ναι αυτό;;; Μίνι hot-dogs! Θα χρειαστείς λουκάνικα γαλοπούλας, ψωμάκια hot dog, λίγη κέτσαπ και λίγη μουστάρδα! Ψήσε αρχικά τα λουκάνικα γαλοπούλας για περίπου 10 λεπτά στην τοστιέρα (κάθε λουκάνικο=80 kcal). Μόλις ψηθούν κόψε τα ψωμάκια hot dog στη μέση (κάθε ψωμάκι=160kcal) και βάλε κι αυτά για λίγο στην τοστιέρα να ζεσταθούν. Μόλις τα βγάλεις πρόσθεσε λίγο κέτσαπ και μουστάρδα (20kcal) και το λουκάνικο, κόψε το κάθε hot dog σε 3 μέρη (κόψ’ τα διαγώνια-φαίνονται πιο μεγάλα κομμάτια!) και σέρβιρε σε πιατέλα. Κάθε 2 κομματάκια αντιστοιχούν σε περίπου 175kcal.

Από τη συντακτική ομάδα του dietup.gr

  

Φράουλες με μέλι και σαντιγί light

tn_1Θα χρειαστείς έτοιμη κρέμα σαντιγί light, που θα βρεις στα ψυγεία των σούπερ-μάρκετ. Όσο πιο light, τόσο καλύτερα. Κόψε τις φράουλες στη μέση (κατά μήκος) και βάλε τις σε κολονάτα ποτήρια. Υπολόγισε ότι το κάθε ποτήρι περιέχει περίπου 150γρ φράουλες, άρα περίπου 50 θερμίδες. Στόλισε το ποτήρι σου βάζοντας πάνω από τις φράουλες light σαντιγί (περίπου 2 κουταλιές της σούπας = 30 θερμίδες) και τέλος πρόσθεσε πάνω από τη σαντιγί μια κουταλιά της σούπας μέλι (64 θερμίδες). Έτοιμο το γλυκάκι της παρέας, το οποίο είναι και πολύ δροσιστικό!

Από τη συντακτική ομάδα του dietup.gr

  

Πιτσάκια διαίτης

tn_2Πεινάσατε; Παλιά θα λέγατε αμέσως «Να παραγγείλουμε καμιά πίτσα!». Γιατί όμως να φορτώνεστε με τόσες έξτρα θερμίδες (και να χαλάτε και αρκετά χρήματα) όταν μπορείτε να έχετε στη στιγμή νοστιμότατα light πιτσάκια; Μάλιστα! Προετοιμάσου νωρίτερα για να μην κάθεσαι να φτιάχνεις τελευταία στιγμή: πάρε πίτες για σουβλάκια, ζαμπόν χαμηλών λιπαρών, τυρί τριμμένο light, λίγο κέτσαπ, λίγες λεπτοκομμένες φέτες ντομάτας και πιπεριάς, ρίγανη, δυόσμο και βασιλικό. Άλειψε την κάθε πιτούλα με 1 κουταλιά της σούπας κέτσαπ και πασπάλισε ρίγανη, δυόσμο και βασιλικό. Κόψε την κάθε φέτα ζαμπόν σε λωρίδες και βάλε τις πάνω στην πίτα. Πρόσθεσε 2-3 λεπτές φέτες ντομάτας και πιπεριές και τέλος πασπάλισε με 3 κουταλιές της σούπας τριμμένο light τυρί. Βάλε τα πιτσάκια σου σε ταψί που έχεις αλείψει με ελάχιστο ελαιόλαδο και άφησέ τα στους 180 βαθμούς μέχρι να λιώσει το τυρί. Κάθε πιτσάκι έχει συνολικά περίπου 250 θερμίδες, οπότε για να μην ξεπεράσεις τις 200 θερμίδες κατανάλωσε περίπου τα 3/4. Πάμε στοίχημα ότι η παρέα θα ενθουσιαστεί;

Από τη συντακτική ομάδα του dietup.gr

  

Ποπ-κορν

tn_3Αγαπημένη συνήθεια, ειδικά για τους σινεφίλ! Όχι όμως και χωρίς θερμίδες! 100γρ ποπ-κορν με γεύση βουτύρου έχουν περίπου 530 kcal (όχι και λίγες έτσι;;;). Για να γλυτώσεις θερμίδες μπορείς να παρασκευάσεις ποπ-κορν στο σπίτι πανεύκολα, χωρίς βούτυρα και λάδια και μέσα σε μόλις 2 λεπτά, με την προϋπόθεση ότι έχεις φούρνο μικροκυμάτων. Βάλε μέσα σε ένα χάρτινο σακουλάκι για τρόφιμα (θα βρεις στο σούπερ-μάρκετ) μια χούφτα σπόρους καλαμποκιού για ποπ-κορν κλείσε καλά το σακουλάκι και βάλτο μέσα στο φούρνο μικροκυμάτων, στην μεγάλη σκάλα, για περίπου 1-2 λεπτά (σταμάτησε το φούρνο μόλις ακούσεις ότι έχουν σταματήσει να σκάνε πολλά). Μόλις τα βγάλεις άδειασέ τα αμέσως σε ένα μπολ και ρίξε αλάτι (με μέτρο ε!). Υπολόγισε κάθε φλιτζάνι ποπ-κορν έχει περίπου 30 θερμίδες, άρα για να φτάσεις τις 200 kcal μπορείς να φας περίπου 6-7 φλιτζάνια έτοιμου ποπ-κορν!

Από τη συντακτική ομάδα του dietup.gr

  

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html