Τονοσαλάτα (έτοιμη)

tn_06Αν δεν έχεις το χρόνο να ετοιμάσεις κάτι μόνος/η σου μπορείς να βρεις στο εμπόριο έτοιμες σαλάτες με τόνο, που είναι μάλιστα και μια πολύ γευστική επιλογή! 100γρ στραγγισμένου προϊόντος θα σου δώσουν περίπου 200 kcal, ή και λιγότερες - ανάλογα με το προϊόν. Γι αυτό κοίταξε τα διατροφικά στοιχεία πριν αποφασίσεις!

Από τη συντακτική ομάδα του dietup.gr

  

Ατομική σούπα σε κούπα

tn_07Άλλο ένα σνακ για όσους δε έχουν χρόνο να ετοιμάσουν κάτι μόνοι τους αλλά δεν θέλουν και περιττές θερμίδες! Στο εμπόριο θα βρεις ατομικές σούπες που παρασκευάζονται πολύ εύκολα (θα χρειαστείς μόνο ζεστό νερό) και δεν έχουν πάνω από 100 θερμίδες η κάθε κούπα! Χορταστικό και τονωτικό σνακ σε πολλές-πολλές γεύσεις!

Από τη συντακτική ομάδα του dietup.gr

  

Κομπόστα ροδάκινο με ξηρούς καρπούς

tn_08Μια λύση για το γραφείο, αν υπάρχει ψυγείο, είναι να έχεις μια κονσέρβα φρούτων σε φυσικό χυμό (καλύτερα όχι με ζάχαρη) και να τρως κάθε μέρα από λίγο. Δροσιστικό και ζουμερό σνακ, το οποίο μπορείς να συνδυάσεις με λίγους ανάλατους ξηρούς καρπούς (υπολόγισε ότι περίπου 30γρ =25 αμύγδαλα θα σου δώσουν περίπου 180kcal, οπότε μην το παρακάνεις με τους ξηρούς καρπούς!). Για να είσαι κάτω από 200 θερμίδες συνδύασε 2 μισά ροδάκινου κονσέρβα με περίπου 12 αμύγδαλα!

Από τη συντακτική ομάδα του dietup.gr

  

Καφές φίλτρου με κουλούρι Θεσσαλονίκης και μέλι

tn_09Η ώρα είναι 6 κι εσύ είσαι ακόμα στο γραφείο… Το στομάχι σου διαμαρτύρεται και έχεις αρχίσει να νιώθεις ατονία… Μια κούπα καφές κι ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης με μια κουταλιά του γλυκού μέλι θα σου δώσουν την ενέργεια που χρειάζεσαι για να ξεμπερδέψεις μια ώρα νωρίτερα από το γραφείο! Αν δεν προσθέσεις γάλα και ζάχαρη, μια μεγάλη κούπα καφέ δεν θα σου δώσει παραπάνω από 5 θερμίδες! Για να φτάσεις τις 200 διάλεξε ένα μέτριο κουλούρι Θεσσαλονίκης με σουσάμι και, αν έχεις «υπογλυκαιμίες» πρόσθεσε ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι!

Από τη συντακτική ομάδα του dietup.gr

  

Αμύγδαλα με σοκολάτα υγείας

tn_10Αμύγδαλα και σοκολάτα υγείας! Φανταστικός συνδυασμός που θα σε χορτάσει και θα ικανοποιήσει και την όρεξή σου για γλυκό! Για να μην ξεφύγεις πάνω από 200 θερμίδες όμως θα υπολογίσεις περίπου 25γρ σοκολάτας υγείας και όχι πάνω από 7-8 ψημένα αμύγδαλα (ανάλατα). Μπορεί να μην φαίνεται και πολύ χορταστικό, όμως μετά από 10-15 λεπτά θα είσαι πολύ ευχαριστημένος/η με το σνακ σου!

Από τη συντακτική ομάδα του dietup.gr

  

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html