Κρημ κράκερς

tn_01Κάθε κρημ κράκερ έχει περίπου 50 θερμίδες. Μπορείς λοιπόν να καταναλώσεις 4 κρημ κράκερς σκέτα ή να καταναλώσεις 3 κρημ κράκερς και να αφήσεις τις υπόλοιπες 50 θερμίδες για μια λεπτή φέτα κίτρινο τυρί χαμηλό λιπαρών που θα συνοδέψει τα κράκερς σου! Απλό και νόστιμο!

Από τη συντακτική ομάδα του dietup.gr

  

Σάντουιτς με φυστικοβούτυρο

tn_02Δεν το συνηθίζουμε πολύ στην Ελλάδα, αλλά το φυστικοβούτυρο είναι μια πολύ γευστική ιδέα για ένα υγιεινό σνακ! Φτιάξτε λοιπόν ένα σάντουιτς με 2 φέτες ψωμί του τοστ ολικής αλέσεως (περίπου 70 kcal η μία) και 2 κουταλιές του γλυκού φυστικοβούτυρο (περίπου 63 kcal). Τύλιξέ το και παρ’ το μαζί σου στη δουλειά: να δεις που θα ζηλέψουν κι άλλοι και θα δεις να εμφανίζονται παρόμοια σαντουιτσάκια τις επόμενες μέρες!

Από τη συντακτική ομάδα του dietup.gr

  

Αποξηραμένα δαμάσκηνα

tn_03Τα αποξηραμένα δαμάσκηνα είναι μια πολύ γρήγορη και υγιεινή λύση για ένα σνακ το οποίο θα σου μειώσει την όρεξη για γλυκό! Μπορείς να καταναλώσεις 7-8 αποξηραμένα δαμάσκηνα, και πάλι δεν θα χεις φτάσει τις 200 kcal! Επιπλέον, τα ξερά δαμάσκηνα θα βοηθήσουν στην καλή λειτουργία του εντέρου σου και είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά άρα έχουν την ικανότητα να επιβραδύνουν τους μηχανισμούς που εμπλέκονται στη γήρανση του σώματος και του εγκεφάλου!

Από τη συντακτική ομάδα του dietup.gr

  

Μπισκότα τύπου digestive με γάλα

tn_041 ποτήρι γάλα με 2% λιπαρά μαζί με 1 μπισκότο τύπου disgestive είναι ένα πολύ εύκολο και γρήγορο σνακ για το γραφείο με λιγότερες από 200 θερμίδες!

Από τη συντακτική ομάδα του dietup.gr

  

Μπάρες δημητριακών

tn_05Σε έπιασε μανία για γλυκό; Αντί να πέσεις με τα μούτρα σε παχυντικά σνακ δοκίμασε 1 μπάρα δημητριακών! Κυκλοφορούν στο εμπόριο σε πολλές γεύσεις! Σίγουρα κάποια θα ικανοποιήσει τα γούστα σου, και δεν θα σε φορτώσει με περισσότερες από 100 θερμίδες! Αν σου άρεσε πολύ, μπορείς να χεις και δεύτερη!

Από τη συντακτική ομάδα του dietup.gr

  

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html