Τα SOS της παιδικής διατροφής

Η διατροφή του παιδιού, κατέχει μία από τις top θέσεις στη «λίστα» των προτεραιοτήτων ενός γονέα. Και πέρα από την ενέργεια που χρειάζεται ένα παιδί για να βγάλει εις πέρας μία έντονη και ζωηρή καθημερινότητα, πρέπει παράλληλα να του παρέχεται και μια σειρά «δομικών» συστατικών που θα συμβάλλουν τόσο στη σωστή ανάπτυξη, όσο και στο συνεχή ανεφοδιασμό του με θρεπτικά συστατικά. Ποια είναι λοιπόν τα SOS της παιδικής διατροφής;

Περισσότερα...

Παιδική διατροφή.. στο δρόμο!

Μήπως ψάχνετε τρόπους για να καλύψετε τα «κενά» στη διατροφή του παιδιού σας, ακόμη και όταν βρίσκεστε.. στο δρόμο; Αλήθεια, τι θα μπορούσατε να επιλέξετε όταν το περιβόητο «μαμά πεινάω» σας βρίσκει εκτός σπιτιού;

Περισσότερα...

Όταν τα παιδιά δεν πίνουν το γάλα τους..

Πόσες φορές σας έχει τύχει να αρνείται πεισματικά να πιεί το γάλα του; Σίγουρα, η περίοδος ανάπτυξης είναι καθοριστική για την εξέλιξη ενός παιδιού σε έναν υγιή ενήλικα και η διατροφή του πρέπει να καλύπτει τις ανάγκες του σε μία πληθώρα θρεπτικών συστατικών, ιδιαίτερα σε αυτά που συμβάλλουν στο χτίσιμο ενός γερού μυοσκελετικού συστήματος. Τι γίνεται όμως όταν το αγγελούδι σας μετατρέπεται σε έναν ιδιαίτερα απαιτητικό γευσιγνώστη;

Περισσότερα...

Ερωτήσεις μαμάδων 2: Αχ αυτά τα φρούτα!

Μια από τις πιο συχνές ερωτήσεις που γίνονται σε έναν διαιτολόγο είναι πως είναι δυνατόν ένα παιδί να αποκτήσει καλές «σχέσεις» με τα φρούτα στην καθημερινότητά του! Μια αντίστοιχη ερώτηση έφτασε στα email μας την προηγούμενη Παρασκευή!

Περισσότερα...

Ερωτήσεις μαμάδων 1: Καθημερινά θέλει γλυκό με τι άλλο υγιεινό μπορώ να το αντικαταστήσω;

Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως πολλά από τα τρόφιμα μιας ισορροπημένης διατροφής έχουν γλυκιά γεύση και μπορούν να ικανοποιήσουν την επιθυμία μας για γλυκό.

Περισσότερα...

"Βιολογικά ή Κανονικά τρόφιμα; Πότε ένα παιδί μπορεί να επισκεφθεί το διαιτολόγο;"

Τα βιολογικά προϊόντα καλλιεργούνται κάτω από σοβαρούς ελέγχους, χωρίς τη χρήση χημικών φαρμάκων, ορμονών ή αντιβιοτικών και χωρίς γενετικά τροποποιημένους οργανισμούς. Ωστόσο, είναι λανθασμένη η αντίληψη πως τα βιολογικά προϊόντα έχουν υψηλότερη θρεπτική αξία. Σύμφωνα με τις μελέτες που έχουν πραγματοποιηθεί, τα βιολογικά τρόφιμα έχουν παρόμοια θρεπτική αξία με τα συμβατικά και δεν περιέχουν υψηλότερα ποσοστά βιταμινών και μετάλλων. Συμπερασματικά, εάν έχουμε την οικονομική δυνατότητα, καλό είναι να επιλέγουμε πιστοποιημένα βιολογικά προϊόντα, τα οποία έχουν καλύτερη γεύση και είναι απαλλαγμένα από χημικά φάρμακα, αντιβιοτικά και ορμόνες. Σε κάθε περίπτωση όμως, είτε καταναλώνουμε συμβατικά, είτε βιολογικά προϊόντα, ο οργανισμός μας λαμβάνει τις βιταμίνες, τα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία, που είναι απαραίτητα για την ομαλή λειτουργία του.

Περισσότερα...

"Πόσα γλυκά πρέπει να καταναλώνουν εβδομαδιαίως τα παιδιά & ποια;"

Οι λιχουδιές αποτελούν μια απόλαυση όχι μόνο για τους μικρούς μας φίλους αλλά και για τους μεγάλους. Αυτό που προβληματίζει τους γονείς είναι το πόσο συχνά θα πρέπει να δίνουν στα παιδιά τους γλυκά. Αρχικά θα πρέπει να τονίσουμε ότι η απαγόρευση κατανάλωσης γλυκών επιφέρει ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα. Η ποσότητα και η συχνότητα κατανάλωσης γλυκών εξαρτάται από την ηλικία των παιδιών, το βάρος τους αλλά και τη φυσική τους δραστηριότητα, ενώ ένας αδρός κανόνας είναι 1 μικρό γλύκισμα 1 φορά την εβδομάδα.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html