Ο φυσιολογικός τοκετός προάγει τη μακροζωία των γυναικών

Με μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής συνδέεται ο φυσιολογικός τοκετός μετά τα 33 σύμφωνα με αμερικανική μελέτη που δημοσιεύεται στο επιστημονικό έντυπο Menopause. Οι ερευνητές της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Βοστόνης υποστηρίζουν ότι τα ίδια γονίδια που επιτρέπουν σε μια γυναίκα να γίνει μητέρα σε μεγάλη ηλικία, της δίνουν επίσης το πλεονέκτημα της μακροζωίας.

Περισσότερα...

Οι βιταμίνες “κλειδιά’’ για τη μνήμη

Παρατηρείτε τελευταία πως η μνήμη σας έχει αρχίσει να σας προδίδει; Ανοίγετε το ψυγείο και δεν θυμάστε τι θα θέλατε να πάρετε; Πηγαίνετε για ψώνια και ξεχνάτε τι χρειάζεστε; Αν ναι, τότε η διατροφή σας είναι ένας παράγοντας που θα πρέπει να επαναπροσδιορίσετε.

Περισσότερα...

Τι συμπλήρωμα μπορώ να πάρω για να απαλλαγώ από το λίπος στην κοιλιά;

H Φουκοξανθίνη είναι μια ουσία που προέρχεται από βρώσιμα φύκια και έχει φανεί από μελέτες πως βοηθάει στο «κάψιμο» του επίμονου λίπους της κοιλιάς. Μπορείτε να πάρετε fucoxanthin από ένα συμπλήρωμα διατροφής που ονομάζεται Xanthigen, το οποίο συνδυάζει καφέ φύκια fucoxanthin και ρόδι σπορέλαιο. Δοκιμάστε 200 mg ημερησίως για να απομακρύνετε τα περιττά κιλά.

Περισσότερα...

Μειώστε τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων

Υπάρχουν πολλές αλλάγες στον τρόπο ζωής σας που μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.Αυτές οι αλλαγές θα σας βοηθήσουν επίσης στο να μειώσετε τον κίνδυνο και από άλλες παθήσεις όπως ο διαβήτης καθώς και ορισμένοι τύποι καρκίνου.

Περισσότερα...

Πάρτε την ευθύνη για την υγεία και το βάρος σας

Ενώ οι περισσότεροι από εμάς γνωρίζουμε ότι πρέπει να γυμναζόμαστε και να τρώμε υγιεινά για να χάσουμε βάρος, συχνά βρίσκουμε δικαιολογίες, όπως το υπερφορτωμένο πρόγραμμα της καθημερινότητας και της δουλειάς, την μειωμένη ενέργεια, την πλήξη και την έλλειψη κινήτρου. Παίζοντας όμως αυτό παιχνίδι του καταλογισμού ευθυνών, όχι μόνο μας δίνει περισσότερες δικαιολογίες για να παραλείπουμε τις προπονήσεις, αλλά μας απομακρύνει επίσης από το γεγονός της επιλογής να ζούμε τη κάθε μας στιγμή. Αναλάβετε την ευθύνη των επιλογών σας και βοηθήστε το σώμα σας να πετύχει τον στόχο για απώλεια βάρους.

Περισσότερα...

Πώς να θέσετε στόχους για απώλεια βάρους!

Το  να θέτεις στόχους απώλειας βάρους είναι ίσως ένα από τα πιο δύσκολα βήματα ενός διαιτολογικού προγράμματος. Πόσο πρέπει να χάσεις; Συχνά διαλέγουμε ένα νούμερο βασισμένο σε ο,τι βάρος είχαμε ή, ίσως, σε ο,τι πάντα θα θέλαμε να ζυγίζουμε όμως είναι η σωστή προσέγγιση; Εάν χάνεις βάρος για την υγεία σου, ο στόχος σου ίσως είναι πιο μέτριος ας πούμε 5-10% απ’το τωρινό σου βάρος. Αλλά τι εάν είχες κάτι πιο συγκεκριμένο στο μυαλό σου, όπως ένα συγκεκριμένο νούμερο ρούχου που θες να χωράς; Απάντησε αυτές τις ερωτήσεις για σένα μαθαίνοντας πώς να θέτεις εφικτούς στόχους απώλειας βάρους.

Περισσότερα...

Αυχενικό σύνδρομο – Πόνος στον αυχένα (Σπαστική κύφωση – Σύνδρομο κακής στάσης)

Η σπαστική κύφωση ή σύνδρομο κακής στάσης (Αγγλ. Upper crossed syndrome) είναι μια διαμόρφωση του άνω μέρος του σώματος που χαρακτηρίζεται από έναν συνδυασμό σφιγμένων και αδύναμων / ατροφικών μυών τους οποίους αναπτύσσει το σώμα σύμφωνα με μια συγκεκριμένη τάση για λανθασμένη στάση. Το πιο συχνό χαρακτηριστικό ενός ασθενούς που πάσχει από σύνδρομο κακής στάσης είναι οι σφιγμένοι άνω τραπεζοειδείς μύες (οι μύες ανάμεσα στο έσω άκρο του ώμου και τον αυχένα) και κάποιες φορές οι μύες στο πίσω μέρος και την βάση του κρανίου. Το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι τόσο συχνό στη εποχή μας που υπάρχει πιθανότητα να υποφέρετε από αυτό και εσείς που διαβάζετε τώρα αυτό το άρθρο !!!

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html