Πώς αντιμετωπίζεται το επώδυνο σεξ

Το σεξ είναι επώδυνο για σχεδόν μία στις 13 γυναίκες, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο British Journal of Obsterics and Gynaecology. Οι ερευνητές έχουν διαφορετικές εκτιμήσεις για το πόσο κοινή είναι η επώδυνη σεξουαλική επαφή –κάποιοι ανεβάζουν το ποσοστό σε μία στις τρεις γυναίκες-, αλλά όλοι συμφωνούν ότι είναι ένα παραμελημένο πρόβλημα. Οι περισσότερες γυναίκες δεν ζητούν βοήθεια.

Περισσότερα...

Πώς να βελτιώσετε την εργασιακή σας απόδοση

Η ισορροπία στη διατροφή ενός ανθρώπου, κυρίως τις ώρες που βρίσκεται στη δουλειά, παίζει μεγάλο ρόλο τόσο στη λειτουργικότητά του όσο και στον έλεγχο του βάρους, καθώς οι ώρες στη δουλειά καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του 24ώρου του.

Περισσότερα...

Πέντε βασικές κινήσεις για να διατηρήσεις το χαμένο βάρος

Έχεις μπει εδώ και καιρό σε δίαιτα, επέλεξες το σχήμα του διατροφικού προγράμματος που σου άρεσε περισσότερο και έχεις καταφέρει να χάσεις το βάρος που επιθυμούσες. Δεν είναι όμως η πρώτη φορά που χάνεις βάρος. Η κλασική ερώτηση που ακολουθεί είναι τι πρέπει να κάνεις για μια επιτυχημένη συντήρηση; Ποιοι είναι οι βασικοί κανόνες που πρέπει να ακολουθήσεις για να μην ξαναπάρεις το βάρος που με τόσο κόπο έχασες;

Περισσότερα...

Ποιοι παίρνουν περισσότερα κιλά όταν σταματούν το κάπνισμα;

Η διακοπή του καπνίσματος είναι συνδεδεμένη στο μυαλό μας με την αύξηση βάρους και όχι άδικα. Πράγματι, όποιος έχει μπει σε αυτή τη διαδικασία, πέρα από τα νεύρα που του δημιούργησε, του άφησε και μερικά επιπλέον κιλά.Η διακοπή του καπνίσματος είναι συνδεδεμένη στο μυαλό μας με την αύξηση βάρους και όχι άδικα. Πράγματι, όποιος έχει μπει σε αυτή τη διαδικασία, πέρα από τα νεύρα που του δημιούργησε, του άφησε και μερικά επιπλέον κιλά.

Περισσότερα...

Πόσο συχνά πρέπει να παρακολουθούμε το βάρος μας;

Όταν ακολουθούμε ένα πρόγραμμα υγιεινής διατροφής και άσκησης με απώτερο στόχο τη μείωση του σωματικού μας βάρους, είναι γνωστό ότι δεν οφελεί να ζυγιζόμαστε καθημερινά. Το αποτέλεσμα που δείχνει η ζυγαριά μεταβάλλεται συνεχώς κατά τη διάρκεια της ημέρας και συνήθως δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Αυτό συμβαίνει, διότι ο αριθμός που βλέπουμε στη ζυγαριά μπορεί να επηρεαστεί από πολλούς και διαφορετικούς παράγοντες (π.χ. κατακράτηση, κατανάλωση τροφίμων με πολλά λιπαρά ή αλκοολούχων ποτών κα).

Περισσότερα...

Ο ρόλος της βιταμίνης D στην οστεοπόρωση

Η βιταμίνη D είναι ο κυριότερος ρυθμιστής της ομοιόστασης του ασβεστίου. Πρόκειται για ένα λιποδιαλυτό σεκοστεροειδές που συντίθεται κυρίως στο δέρμα μετά από έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία ενώ σε μικρότερο ποσοστό προσλαμβάνεται με τις τροφές (εργοκαλσιφερόλη από τις φυτικές και χοληκαλσιφερόλη από τις ζωικές τροφές). Η εργοκαλσιφερόλη και η χοληκαλσιφερόλη έχουν παρόμοια βιολογική δραστηριότητα.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html