Οδηγίες άσκησης σε άτομα με σκλήρυνση κατα πλάκας

Η άσκηση μπορεί να βοηθήσει ώστε να μειωθούν τα συμπτώματα των ατόμων με σκλήρυνση κατά πλάκας, αλλά είναι σημαντικό να ληφθούν ορισμένα μέτρα ασφάλειας εάν θέλουμε το πρόγραμμα άσκησης  να είναι επιτυχής.

Περισσότερα...

H άσκηση θεραπεύει το άγχος

Το Άγχος χαρακτηρίζεται από διστακτικές ή ανησυχητικές σκέψεις και συνοδεύεται συνήθως από την ανατάραξη, τα συναισθήματα της έντασης, και ενεργοποίηση του αυτόνομου νευρικού συστήματος.

Περισσότερα...

Επιστήμονες βρήκαν τα αίτια της μισοφωνίας

Το γιατί μερικοί άνθρωποι εκνευρίζονται από ήχους όπως το μάσημα ή η αναπνοή κάποιου άλλου, εξηγήθηκε λεπτομερώς από έρευνα που εξέτασε μαγνητικές τομογραφίες του εγκεφάλου ασθενών που υποφέρουν από τη διαταραχή.

Περισσότερα...

Χάστε βάρος χωρίς δίαιτα ή γυμναστική

Πώς αλλάζουν οι διατροφικές σας συνήθειες όταν είστε αγχωμένοι; Μήπως χάνετε την όρεξή σας και δεν θέλετε να φάτε καθόλου;  Ή μήπως αναζητάτε παρηγοριά στο φαγητό και καταλήγετε να τρώτε ένα σωρό γλυκά και πατατάκια;

Περισσότερα...

Γιατί δεν κοιμάστε όταν πέφτετε στο κρεβάτι, αν και νυσταγμένοι;

Έχετε αγωνιστεί με νύχια και με δόντια να μείνετε ξύπνιοι όλη την ημέρα, να σταματήσετε να χασμουριέστε πίνοντας αμέτρητους καφέδες και δεν μπορείτε να σκεφτείτε τίποτα άλλο, πέρα από το πότε θα έρθει η ώρα να πέσετε στο κρεβάτι.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html