Παγκόσμια κληρονομιά η γιόγκα

Η γιόγκα, η πρακτική για την πειθαρχία νου και του σώματος που βασίζεται στην αρχαία ινδική φιλοσοφία και ασκείται πλέον από ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, εντάχθηκε πρόσφατα στη λίστα της UNESCO για την άυλη παγκόσμια κληρονομιά.

Περισσότερα...

Γυμναστική… επιφανείας

Αν το crossfit και η εναέρια γιόγκα σας φαίνονται βαρετά και πασέ, τότε ίσως το FloatFit – μια νέα μέθοδος εκγύμνασης που απαιτεί να μην σας πιάνει… ναυτία – να είναι φτιαγμένο για εσάς.

Περισσότερα...

Ασκηθείτε, ακόμη και μόνο το σαββατοκύριακο

Το στρίμωγμα όλης της συνιστώμενης εβδομαδιαίας άσκησης σε μία ή δύο προπονήσεις το Σαββατοκύριακο είναι αρκετό για να παράγει σημαντικά οφέλη για την υγεία, σύμφωνα με μια νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε online στο JAMA Internal Medicine.

Περισσότερα...

Τι κάνουμε λάθος στην προπόνηση HIIT

Burpies, βαθιά καθίσματα, προβολές ποδιών και άλματα: η υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση, γνωστή απλά και ως HIIT (High Intensity Interval Training) είναι μια ανερχόμενη τάση στον κόσμο του fitness.

Περισσότερα...

4 διατάσεις για πρόληψη τραυματισμών

Τα τελευταία 30 χρόνια, οι διατάσεις έχουν μεταπηδήσει από το πρέπει να γίνονται πριν την άσκηση σε πρέπει να γίνονται μετά την άσκηση. Σήμερα, ωστόσο, κάποιοι τις προωθούν ως μια αποτελεσματική πρακτική  για την πρόληψη τραυματισμών.

Περισσότερα...

Χάνετε πόντους αλλά όχι βάρος;Εστιάστε στο σωματικό λίπος!

Επειδή πολλοί από εμάς θέλουμε να χάσουμε βάρος, σε οποιαδήποτε στιγμή, γνωρίζουμε το πόσο ζυγίζουμε. Οι περισσότεροι από εμάς έχουν ακόμη και μια αγαπημένη ζυγαριά, αυτή που μας δίνει το μικρότερο δυνατό αριθμό.

Περισσότερα...

Η σημασία των μυϊκών διατάσεων

Η ευκαμψία του σώματος είναι πολύ σημαντικό στοιχείο για κάθε αθλητική δραστηριότητα, γιατί συμβάλλει στην αύξηση της απόδοσης του αθλούμενου, αλλά και γιατί μειώνει τις πιθανότητες τραυματισμού.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html