Μάθε για την δύναμη!

ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΥ

Ο μυς αποτελείται από μυικές ίνες οι οποίες με την σειρά τους αποτελούνται από μυικά ινίδια τα οποία σχηματίζονται από πολλά σαρκομέρια. Τα σαρκομέρια είναι φτιαγμένα από λεπτα μυονημάτια μυϊκά κύτταρα ,που αποτελούνται από συνδυασμό των πρωτεϊνών μυοσίνη και ακτίνη Η μυϊκή συστολή είναι αποτέλεσμα της ολίσθησης των μυονημάτιων ακτίνης πάνω στα μυονημάτια μυοσίνης. Τα νημάτια της μυοσίνης έχουν γέφυρες οι οποίες όταν έρχονται σε επαφή με τα μηνάτια της ακτίνης μεταφέρουν την μυική συστολή. Φέρτε στο νου σας τον τρόπο που λειτουργεί ένα φερμουάρ για να καταλάβετε πως γίνεται η λειτουργία που περιγράφουμε.

Περισσότερα...

Μια άλλη άποψη για τα κορεσμένα λίπη

Τα λιπαρά τρόφιμα όπως το τυρί και το βούτυρο, συχνά θεωρούνται ένοχοι για την εμφάνιση καρδιακής νόσου – αλλά σύμφωνα με μια νέα μελέτη, μια διατροφή πλούσια σε κορεσμένο λίπος θα μπορούσε στην πραγματικότητα να αποφέρει σημαντικά οφέλη για την υγεία.

Περισσότερα...

Γυμνάστε τους μυς σε 7 λεπτά!

Η έλλειψη χρόνου είναι η βασική δικαιολογία που προβάλλουμε για να μη γυμνάσουμε τους μυς μας. Όταν όμως υπάρχει ένα πρόγραμμα που διαρκεί μόνο 7 λεπτά – στο σπίτι σας – οι δικαιολογίες πάνε περίπατο.

Μπορεί να έχει κανείς τα οφέλη-στην υγεία-μιας πολύωρης προπόνησης μέσα σε λίγα λεπτά; Ναι, λένε οι ειδικοί επιστήμονες που ασχολούνται με την άσκηση και μάλιστα χωρίς κανέναν ιδιαίτερο εξοπλισμό: μια καρέκλα, ένας τοίχος και το βάρος του σώματός μας είναι αρκετά εφόδια για να αποκτήσουμε ένα γυμνασμένο και πιο υγιές σώμα.

Περισσότερα...

Άσκηση στα γρήγορα

Η ερευνητική του ομάδα του Πανεπιστήμιο Loughborough έχει πραγματοποιήσει 10 κλινικές μελέτες για τα οφέλη στην υγεία της Άσκησης Υψηλής Έντασης (High Intensity Training – HIT). Αυτές έχουν δείξει ότι η HIT μπορεί να βελτιώσει εντυπωσιακά τη φυσική μας κατάσταση, την αερόβια λειτουργία, να επιτύχει τόνωση των μυών, να επιταχύνει το μεταβολισμό και να μειώσει τον κίνδυνο για την εμφάνιση σακχαρώδη διαβήτη.

Περισσότερα...

Τρέξιμο και τον χειμώνα

Είστε δρομέας του… καλού καιρού; Έτοιμος να δέσει τα κορδόνια του και να πάει για τρέξιμο ένα ηλιόλουστο πρωί, αλλά λιγότερο ένθερμος όταν ο καιρός αρχίζει να χαλάει; Όταν ο χειμώνας αγριεύει, είναι ακόμη πιο δύσκολο να κινητοποιηθείτε και να πάτε για προπόνηση.

Περισσότερα...

Ο σωστός τρόπος για να ξεκινήσετε να τρέχετε

Όλο και περισσότεροι άνδρες και γυναίκες στη χώρα μας ασχολούνται µε το τζόγκινγκ για λόγους αναψυχής και υγείας. Ταυτόχρονα, αυξάνεται διαρκώς και ο αριθμός όσων ασχολούνται με αυτό πιο συστηµατικά και συµµετέχουν σε αγώνες λίγων ή πολλών χιλιοµέτρων. Ωστόσο, όπως αναφέρει ο καθηγητής στο ΤΕΦΑΑ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Γιάννης Θεοδωράκης, η κατάλληλη ψυχολογική διάθεση βοηθάει τους ανθρώπους, γιατί το τζόγκινγκ είναι ένα πολύ όµορφο σπορ, αλλά απαιτεί αφοσίωση σε μία μονότονη προσπάθεια, με παρατεταµένη χρονική διάρκεια, που για τον μη μυημένο οδηγεί πιο γρήγορα σε κόπωση και σωµατική εξάντληση.

Περισσότερα...

Τι προσφέρει η άσκηση με αντίσταση στις γυναίκες

Πολλά έχουν αλλάξει στα γυμναστήρια τα τελευταία χρόνια. Εκεί που κάποτε οι γυναίκες βρίσκονταν σταθερά στα ομαδικά προγράμματα αερόμπικ και τους διαδρόμους και τα ελεύθερα βάρη ήταν μόνο για τους άνδρες, η κατάσταση σήμερα μοιάζει διαφορετική.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html