Είσαι Fitness maniac;

Τι είναι αυτό που κάνει τους fit τύπους να μη βαριούνται ποτέ και να αρπάζουν κάθε ευκαιρία για λίγη γυμναστική; Και γιατί δε μοιράζονται τα μυστικά τους να γίνουμε κι εμείς έτσι, fit και ωραίοι; Όσοι γυμνάζονται και έχουν μια καλή φυσική κατάσταση ακολουθούν συνήθως μια συγκεκριμένη καθημερινή ρουτίνα που τους κινητοποιεί και τους βάζει σε ένα πρόγραμμα, ώστε το σώμα τους να αποζητά από μόνο του την άσκηση και εκείνοι απλά να ακολουθούν τις ανάγκες του.

Περισσότερα...

Η γυμναστική και η αγχολυτική της δράση

Η γυμναστική είναι γνωστό ότι μειώνει το άγχος, ωστόσο ο μηχανισμός του φαινομένου δεν έχει εξηγηθεί πλήρως. Ένα νέο μόριο που ανακαλύφθηκε στον εγκέφαλο δείχνει τώρα να συμπληρώνει ένα κομμάτι του πάζλ.

Περισσότερα...

Reset...after training

Είναι κάτι που έχει συμβεί σε όλους. Πήρες απόφαση να γυμναστείς, ξεκίνησες με ζήλο και ένιωσες περήφανος που τα κατάφερες. Το αρχικό αίσθημα ευφορίας έφυγε και μέχρι να ξημερώσει η επόμενη ημέρα ένιωσες το σώμα σου διαλυμένο. Κάτι σαν να σε είχε «πατήσει… τρένο». Τι μπορείς να κάνεις για να αποφύγεις αυτές τις ενοχλήσεις την επομένη της προπόνησης;

Περισσότερα...

Διατροφή πριν & μετά την προπόνηση στο γυμναστήριο

Η κατανάλωση γεύματος πριν από την προπόνηση, σε αντίθεση με την προπόνηση σε κατάσταση δίαιτας, έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει την απόδοση. Το γεύμα ή το σνακ πριν από μια έντονη προπόνηση θα πρέπει να ικανοποιεί δύο συνθήκες. Αφενός, ο αθλούμενος κατά τη διάρκεια της άσκησης δε θα πρέπει να πεινάει και να εμφανίσει έλλειψη ενέργειας, αφετέρου να μην υπάρχει άπεπτη τροφή στο στομάχι του. Οι γενικές οδηγίες που θα πρέπει να ακολουθούνται για γεύματα και για σνακ είναι οι παρακάτω:

Περισσότερα...

Back to gym for training!

Οι ρυθμοί σου έχουν πέσει και παρατηρείς διαφορά στις αντοχές σου; Απορείς ποιος είναι ο λόγος που ενώ πριν το καλοκαίρι έφερνες άνετα εις πέρας το πρόγραμμα που ίσως εκτελούσες τώρα πια κουράζεσαι πιο εύκολα; Η απάντηση στην αιτία που συμβαίνει αυτό είναι απλή. Η αναστολή των όποιων δραστηριοτήτων σου κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού είναι επιζήμια για τις ορατές και μη διαφορές στο σώμα και στην αντοχή σου. Μεγαλύτερη αίσθηση διαφοράς διαπιστώνεις όσο μεγαλύτερο χρονικό διάστημα ανάπαυλας είχες και αυτό σε άμεση αναλογία με το πόσο συχνά και σε τι ρυθμούς γυμναζόσουν πρωτύτερα.

Περισσότερα...

Τεχνική Vs Κιλά

Δεν είναι ανάγκη να είστε επαγγελματίας αθλητής για να επωφεληθείτε από την προπόνηση με βάρη. Η σωστή προπόνηση από άποψη τεχνικής, μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε λίπος, να αυξήσετε τη δύναμή σας, να βελτιώσετε την οστική σας πυκνότητα και να «τονώσετε» τους μύες σας.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html