Άσκηση & οστεοπόρωση

Η ευεργετική επίδραση της σωματικής άσκησης στην ανθρώπινη υγεία είναι λίγο πολύ σε όλους μας γνωστή. Έχει αποδειχθεί πλέον ότι όχι μόνον είναι ουσιώδης παράγοντας για την διατήρηση της οστικής πυκνότητας αλλά και για την βελτίωση της οστικής απώλειας. Αν λάβουμε υπ’ όψιν και τις σύγχρονες συνθήκες ζωής που είναι καθιστική ζωή με ελάχιστη σωματική δραστηριότητα, αντιλαμβανόμαστε πόσο μεγάλη είναι η σημασία της.

Περισσότερα...

Η γυμναστική και η αγχολυτική της δράση

Η γυμναστική είναι γνωστό ότι μειώνει το άγχος, ωστόσο ο μηχανισμός του φαινομένου δεν έχει εξηγηθεί πλήρως. Ένα νέο μόριο που ανακαλύφθηκε στον εγκέφαλο δείχνει τώρα να συμπληρώνει ένα κομμάτι του πάζλ.

Περισσότερα...

Reset...after training

Είναι κάτι που έχει συμβεί σε όλους. Πήρες απόφαση να γυμναστείς, ξεκίνησες με ζήλο και ένιωσες περήφανος που τα κατάφερες. Το αρχικό αίσθημα ευφορίας έφυγε και μέχρι να ξημερώσει η επόμενη ημέρα ένιωσες το σώμα σου διαλυμένο. Κάτι σαν να σε είχε «πατήσει… τρένο». Τι μπορείς να κάνεις για να αποφύγεις αυτές τις ενοχλήσεις την επομένη της προπόνησης;

Περισσότερα...

Back to gym...back for training!

Είναι σημαντικό να προσπαθείς να κρατάς και κατά την καλοκαιρινή περίοδο μια επαφή με οποιαδήποτε τύπου αθλητική δραστηριότητα (πχ κολύμπι, άλλα θαλάσσια σπορ), έτσι ώστε να μειώσεις την μεταβολή του ρυθμού του σώματος σε σχέση με την μεταβολή που θα έχεις σε περίπτωση πλήρης αναστολής των δραστηριοτήτων σου.

Περισσότερα...

Τεχνική Vs Κιλά

Δεν είναι ανάγκη να είστε επαγγελματίας αθλητής για να επωφεληθείτε από την προπόνηση με βάρη. Η σωστή προπόνηση από άποψη τεχνικής, μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε λίπος, να αυξήσετε τη δύναμή σας, να βελτιώσετε την οστική σας πυκνότητα και να «τονώσετε» τους μύες σας.

Περισσότερα...

Φρόντισε το σώμα σου μετά τη γυμναστική

Ξεβάψου πριν γυμναστείς
Ως γυναίκα θέλεις να είσαι πάντα περιποιημένη, όμως σκέψου να αρχίσεις να γυμνάζεσαι και μαζί με τον ιδρώτα να δεις να τρέχουν και οι μπογιές από τα μάτια σου και το μέικ απ να κάνει μπαλώματα στα μάγουλά σου. Φρίκη!
Όσο αδιάβροχα και να είναι τα προϊόντα που χρησιμοποιείς θυμήσου ότι η λάμψη που θα αφήσει στο πρόσωπό σου η άθληση -ναι ναι, αυτή η αναψοκοκκινίλα- δεν συγκρίνεται με κανενός είδους μακιγιάζ εκείνες τις ώρας.
Και όσο παράδοξο και να ακούγεται, αυτό είναι το πιο σημαντικό τιπ για τη μετά τη γυμναστική περιποίηση για ευνόητους λόγους. Ο ιδρώτας σε ένα καθαρό -κατά τα άλλα- πρόσωπο δεν ταλαιπωρεί.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html