Πώς να κρατήσετε μακριά τον… γιατρό

Επειδή σε αντίθεση με ότι λέει το ρητό, ένα μήλο την ημέρα δεν είναι αρκετό από μόνο του για καλή υγεία, παραθέτουμε μερικές ακόμη πρακτικές για τον τρόπο ζωής σας που θα σας βοηθήσουν να μείνετε μακριά από τους γιατρούς!

Περισσότερα...

Γιόγκα με προσοχή, ειδικά για τους ηλικιωμένους

Η συμμετοχή σε ασκήσεις γιόγκα είναι σχετικά ασφαλής, αν και οι τραυματισμοί έχουν μια αυξητική τάση διαχρονικά, ιδίως μεταξύ των ηλικιωμένων, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα, η οποία για πρώτη φορά έκανε μια ανασκόπηση των κινδύνων τραυματισμού.

Περισσότερα...

Τα αθλήματα που σώζουν ζωές!

Αν θέλετε να κρατήσετε το… μοιραίο όσο το δυνατόν περισσότερο μακριά, ίσως ήρθε η ώρα να αποκτήσετε ρακέτα!

Περισσότερα...

Πόσες θερμίδες καίμε με τις δουλειές του σπιτιού;

Για όσους βαριόμαστε να κάνουμε τις δουλειές του σπιτιού, η γνώση ότι αποτελούν έναν καλό τρόπο για να χάσουμε μερικές θερμίδες μπορεί να αποτελέσει ένα καλό κίνητρο.

Περισσότερα...

4 διορθωτικές ασκήσεις για κακή στάση σώματος

H στατική θέση αναφέρεται στο πώς διατηρούμε το σώμα μας ή παίρνουμε ορισμένες θέσεις  όταν καθόμαστε, κατά την  όρθια θέση ή κατά την διάρκεια του ύπνου.

Περισσότερα...

Πως να επιλέξετε την σωστή μπάλα γυμναστικής (Swiss Ball)

Οι τάσεις στο Fitness έρχονται και παρέρχονται, αλλά όπως και τότε έτσι και τώρα, υπάρχει μια τάση που έχει πραγματική αξία. Η τάση αυτή είναι η εστίαση στην ενδυνάμωση του κορμού και στην λειτουργική προπόνηση με σκοπό την καλύτερη ποιότητα των προπονήσεων και τους λιγότερους τραυματισμούς.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html