Σχεδιάζοντας σωστά το πρόγραμμα του γυμναστηρίου

Πηγαίνετε καθημερινά στο γυμναστήριο; Ασκείστε με πείσμα αλλά δεν βλέπετε τα επιθυμητά αποτελέσματα; Χάνετε μήπως βάρος ενώ θέλετε να αυξήσετε την μυϊκή σας μάζα; Έχετε διαβάσει όλα τα περιοδικά αλλά δεν βγάζετε άκρη; Μήπως το πρόγραμμα σας δεν ανταποκρίνεται στους στόχους που έχετε θέσει; Πριν μιλήσετε με το γυμναστή σας είναι καλό να γνωρίζετε κάποια πράγματα για το πώς σχεδιάζεται ένα πρόγραμμα γυμναστικής με βάρη και ποιες παράμετροι λαμβάνονται υπόψη.

Περισσότερα...

Βαριά πόδια

Τα «βαριά πόδια» είναι από τα πιο συνήθη παθολογικά συμπτώματα του σύγχρονου ανθρώπου. Το πρόβλημα διογκώνεται σήμερα και προσβάλλει νεαρότερες ηλικίες συγκριτικά με το παρελθόν.

Περισσότερα...

Το «χάπι» απειλεί τη… σιλουέτα;

Μια νέα μελέτη διαπίστωσε ότι μερικές γυναίκες «μπορεί να είναι απρόθυμες» να χρησιμοποιούν το «χάπι» ως μέθοδος αντισύλληψης επειδή φοβούνται ότι θα πάρουν κιλά.

Περισσότερα...

Γυμναστική… επιφανείας

Αν το crossfit και η εναέρια γιόγκα σας φαίνονται βαρετά και πασέ, τότε ίσως το FloatFit – μια νέα μέθοδος εκγύμνασης που απαιτεί να μην σας πιάνει… ναυτία – να είναι φτιαγμένο για εσάς. Το FloatFit συνδυάζει τη γιόγκα με ασκήσεις υψηλής έντασης διαλειμματικής προπόνησης (HIIT) και εκτελείτε επάνω σε ένα ειδικά σχεδιασμένο στρώμα που λέγεται Aquabase, το οποίο επιπλέει στην πισίνα.

Περισσότερα...

Μάθε για την άσκηση

Οι περισσότεροι γονείς αναγνωρίζουν τα οφέλη της άσκησης και επιδιώκουν τα παιδιά τους να αθλούνται. Αρκετοί, όμως, από αυτούς αγνοούν τη δική τους ανάγκη για άσκηση. Είτε λόγω περιορισμένου χρόνου, είτε λόγω κούρασης από τις καθημερινές δραστηριότητές τους, παραμελούν τον εαυτό τους και αρκούνται στον ρόλο του «οπαδού» του παιδιού τους.

Περισσότερα...

Τί να φάω πριν την άσκηση;

Η διατροφή πριν την άσκηση είναι καθοριστικής σημασίας για την επίτευξη της μέγιστης δυνατής αθλητικής απόδοσης και την πρόληψη της κόπωσης κατά τη διάρκεια του αγώνα ή της προπόνησης ενός αθλητή. Ωστόσο, ένα σωστά σχεδιασμένο και ισορροπημένο γεύμα πριν την προγραμματισμένη προπόνηση, βοηθά ακόμα και τους ασκούμενος σε γυμναστήριο, ειδικά όταν η άσκηση είναι παρατεταμένη και διαρκεί περισσότερο από 1 ώρα.

Περισσότερα...

Κράμπες κατα την άσκηση

Οι κράμπες από την άσκηση είναι επώδυνες, ακούσιες μυϊκές συσπάσεις που συμβαίνουν συνήθως κατά τη διάρκεια έντονης άσκησης. Η ανεπαρκής πρόσληψη υγρών, η επίπονη άσκηση και η ζέστη αυξάνουν την πιθανότητα εμφάνισης του προβλήματος.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html