5 λόγοι για να γίνετε (σχεδόν) χορτοφάγοι

Η στροφή σε μια δίαιτα όπου κυριαρχούν τα φρούτα, τα λαχανικά, τα δημητριακά, τα όσπρια και οι ξηροί καρποί, έχει φανεί ότι προσφέρει μια σειρά από οφέλη για την υγεία, καθώς μειώνει σημαντικά την χοληστερόλη, τη δημιουργία αθηρωματικής πλάκας στα αιμοφόρα αγγεία και τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής αλλά και διαβήτη.

Περισσότερα...

Πώς να μην ξανακάνετε δίαιτα ποτέ!

Περάσατε καλά, εντυπωσιάσατε με το μαγιό στην παραλία και πιστεύετε ότι ήρθε η ώρα να χαλαρώσετε και να πάρετε το αίμα (και τα κιλά) σας πίσω, υποκύπτοντας σε όλους τους γευστικούς πειρασμούς που στερηθήκατε τόσους μήνες.

Περισσότερα...

Χωρίς γλουτένη, αλλά με επιπλέον λιπαρά

Η αντικατάσταση των καθημερινών βασικών τροφίμων με τρόφιμα χωρίς γλουτένη μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο παχυσαρκίας, προειδοποιούν οι ειδικοί, καθώς διαπιστώθηκε ότι τα προϊόντα αυτά συχνά περιέχουν υψηλότερα επίπεδα λιπαρών σε σχέση με τα τρόφιμα που περιέχουν γλουτένη.

Περισσότερα...

Προσοχή στο σούσι

Το σούσι, που ως γνωστόν περιέχει συχνά ωμό ψάρι, μπορεί να μολυνθεί με ένα παράσιτο σαν σκουλήκι που προσκολλάται στο έντερο, προκαλώντας έντονο πόνο, εμετό και πυρετό, προειδοποίησαν γιατροί στην ιατρική επιθεώρηση BMJ.

Περισσότερα...

4 εναλλακτικές επιλογές του πρωϊνού καφέ

O καφές μπορεί να κατέχει  προνομιούχο θέση στην καθημερινότητα των περισσότερων ανθρώπων, αλλά υπάρχουν και κάποιες άλλες  γευστικές επιλογές ροφημάτων  που μπορούν  επίσης να ενεργοποιήσουν το μυαλό και το σώμα το πρωί.

Περισσότερα...

8 λόγοι που τρώμε χωρίς να πεινάμε

Ένα παράδοξο της ανθρώπινης συμπεριφοράς απέναντι στο φαγητό είναι ότι ενδέχεται κάποιος να μην καταλαβαίνει πότε πεινάει. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε πολλούς λόγους.

Περισσότερα...

Θρεπτικά συστατικά κατά του καρκίνου του προστάτη

Έρευνες σε διδύμους και μετανάστες δείχνουν ότι σχεδόν το 60% του κινδύνου εμφάνισης καρκίνου του προστάτη οφείλεται σε περιβαλλοντικούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένης και της διατροφής.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html