Διατροφή πριν & μετά την προπόνηση στο γυμναστήριο

Η κατανάλωση γεύματος πριν από την προπόνηση, σε αντίθεση με την προπόνηση σε κατάσταση δίαιτας, έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει την απόδοση. Το γεύμα ή το σνακ πριν από μια έντονη προπόνηση θα πρέπει να ικανοποιεί δύο συνθήκες. Αφενός, ο αθλούμενος κατά τη διάρκεια της άσκησης δε θα πρέπει να πεινάει και να εμφανίσει έλλειψη ενέργειας, αφετέρου να μην υπάρχει άπεπτη τροφή στο στομάχι του. Οι γενικές οδηγίες που θα πρέπει να ακολουθούνται για γεύματα και για σνακ είναι οι παρακάτω:

Περισσότερα...

Με αφορμή τα δημοσιεύματα για τη σχέση του κρέατος με τον καρκίνο…

Πραγματικά αναρωτιέμαι πώς μπορεί να αντέδρασε ο κάθε καταναλωτής στο άκουσμα ή διάβασμα της είδησης ότι το επεξεργασμένο κόκκινο κρέας αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου. Φοβήθηκε; Κατάλαβε την ουσία του μηνύματος του Διεθνούς Πρακτορείου Έρευνας για τον Καρκίνο, ενός φορέα που ανήκει στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ); Μήπως μπερδεύτηκε ακόμα περισσότερο με τον τρόπο που παρουσιάστηκε το θέμα από τα μέσα;

Περισσότερα...

Κίνδυνος για την υγεία το δείπνο μετά τις 7 μ.μ.

Η εργασιακή ημέρα φαίνεται να επιμηκύνεται διαρκώς και συχνά μέχρι ο εργαζόμενος να φθάσει στο σπίτι του ο ήλιος έχει δύσει, με αποτέλεσμα να τρώει και να πέφτει για ύπνο. Αυτό, όπως αποκαλύπτεται από τους ερευνητές, μπορεί να έχει ολέθρια αποτελέσματα για την ανθρώπινη υγεία.

Περισσότερα...

Συμβουλές για γερό στομάχι! Ποιος ο ρόλος του καφέ;

Οι εποχές έρχονται φεύγουν, τα χρόνια αλλάζουν, όμως κάποια πράγματα μένουν σταθερά στη ζωή μας! Tο στρες, η πίεση της καθημερινότητας όπως επίσης και οι απαιτήσεις που έχουμε καθημερινά ακόμα και εμείς οι ίδιοι από τους εαυτούς μας υπάρχουν και θα υπάρχουν. Όλα αυτά κάπου «ξεσπάνε» και συνήθως το πιο εύκολο «θύμα» στον οργανισμό μας είναι το γαστρεντερικό μας σύστημα!

Περισσότερα...

Διατροφή ενάντια στη χοληστερόλη

Κάνατε εξέταση αίματος πρόσφατα και βρέθηκε ότι έχετε αυξημένη χοληστερόλη; Καλό θα είναι να την ελέγξετε άμεσα καθώς – ιδιαίτερα όταν συνοδεύεται και από υπέρταση- αποτελεί έναν «σιωπηρό εχθρό» της καρδιάς…

Περισσότερα...

Έξυπνοι τρόποι για να πετύχω τα 5 γεύματα την ημέρα!

Ακούτε συνέχεια εμάς τους διαιτολόγους να υποστηρίζουμε το «μικρά και συχνά γεύματα» και κάτι τέτοιο, ιδιαίτερα αν δουλεύετε πολλές ώρες, σας φαίνεται εξωπραγματικό;

Περισσότερα...

Το «κόστος» του junk food

Οι έξοδοι και τα ξενύχτια είναι δεδομένα, μαζί με την κατανάλωση αλκοόλ. Και που οδηγεί ο συνδυασμός έξοδος+ξενύχτι+αλκοόλ; Μα φυσικά σε μια μεταμεσονύχτια στάση για junk food προτού γυρίσουμε σπίτι, για να στρώσει το στομάχι. Έτσι και αλλιώς, πόσο περισσότερο μπορεί να «κοστίσει» στο σώμα μας ένα μπέργκερ, μετά την τόση κραιπάλη;

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html