Οι ξηροί καρποί στη διατροφή μας

Οι ξηροί καρποί «πάνε» παντού. Στο γιαούρτι, τη σαλάτα, το φαγητό, τα γλυκά, τους παίρνουμε μαζί στο γήπεδο, ή το γραφείο και στην πλειοψηφία των περιπτώσεων μας κρατούν «συντροφιά» μαζί με το ποτό μας. Ποια είναι τελικά η θέση τους στη διατροφή μας;

Περισσότερα...

Mπρόκολο, λάχανο και αγγούρι – όπλα κατά της γήρανσης

Μία ουσία που υπάρχει σε ορισμένα πράσινα λαχανικά μπορεί να ελαττώνει σημαντικά τα σημάδια του γήρατος, αναφέρουν επιστήμονες από τις ΗΠΑ.

Περισσότερα...

Τα πρόσθετα των επεξεργασμένων τροφίμων αυξάνουν τον κίνδυνο καρκίνου του εντέρου

Οι χημικές ουσίες που προστίθενται στα περισσότερα επεξεργασμένα τρόφιμα φαίνεται να ευνοούν την ανάπτυξη καρκίνου του παχέος εντέρου σύμφωνα με μία νέα έρευνα.

Περισσότερα...

Πόσες θερμίδες έχουν τα cocktails;

Η τεχνική του cocktail άνθησε την εποχή της ποτοαπαγόρευσης  όπου barmen της εποχής προσπαθώντας να εξουδετερώσουν την κακή γεύση του φθηνού αλκοόλ αναμείγνυαν μαζί διάφορα ποτά και χυμούς φρούτων.

Περισσότερα...

(Σχεδόν) αθώο το βούτηρο

Ίσως το βούτυρο έχει άδικα αποκτήσει την κακή φήμη ότι κάνει κακό στην υγεία. Η κατανάλωση βουτύρου σχετίζεται πολύ λίγο με την πρόωρη θνησιμότητα και καθόλου με τις καρδιοπάθειες ή τα εγκεφαλικά, ενώ μάλιστα φαίνεται να προστατεύει σε ένα βαθμό από το διαβήτη τύπου 2, σύμφωνα με μια νέα επιστημονική μελέτη.

Περισσότερα...

Τα μακαρόνια δεν παχαίνουν (λένε οι Ιταλοί)

Τα ζυμαρικά δεν παχαίνουν και αντιθέτως μπορεί να μειώσουν την πιθανότητα εμφάνισης παχυσαρκίας, σύμφωνα με μια ιταλική έρευνα με επικεφαλής έναν έλληνα επιστήμονα.

Περισσότερα...

Τα γλυκαντικά μπορεί να μας παχαίνουν

Οι τεχνητές γλυκαντικές ουσίες μπορεί να μας «ανοίγουν» την όρεξη, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγαν επιστήμονες σε πειραματόζωα. Σε μύγες των φρούτων και ποντίκια, η αναντιστοιχία μεταξύ γλυκιάς γεύσης και λιγότερες θερμίδων θέτει το σώμα σε κατάσταση «τάισέ με», όπως αναφέρει η επιθεώρηση Cell Metabolism.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html