Γιατί παρατρώμε;

Πολλοί άνθρωποι αναρρωτιούνται για τους λόγους που, ενώ καταλαβαίνουν ότι δεν πεινάνε άλλο ή δεν πεινάνε καθόλου, εξακολουθούν και καταναλώνουν τροφή. Όταν αυτό μάλιστα συμβαίνει πολύ συχνά και συνοδευόμενο από πολύ έντονους συναισθηματικούς λόγους και το στοιχείο του καταναγκασμού (να νιώθουν μια έντονη πίεση να φάνε κάτι ανεξέλεγκτα), αυτό αποτελεί σύμπτωμα της καταναγκαστικής υπερφαγίας. Όταν το κάνουμε αυτό, συνήθως αφορά συγκεκριμένα τρόφιμα. Δεν είναι πολύ συνηθισμένο να χάνουμε τον έλεγχο με φρέσκα λαχανικά ή με ένα άλλο υγιεινό σνακ. Τι συμβαίνει λοιπόν;

Περισσότερα...

8 λόγοι που τρώμε χωρίς να πεινάμε

Ένα παράδοξο της ανθρώπινης συμπεριφοράς απέναντι στο φαγητό είναι ότι ενδέχεται κάποιος να μην καταλαβαίνει πότε πεινάει. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε πολλούς λόγους.

Περισσότερα...

Προεμμηνορρυσιακό σύνδρομο και διατροφή

Το προεμηνορρυσιακό σύνδρομο (ΠΕΣ)  είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει το σύνολο των σωματικών, συμπεριφοριστικών και ψυχολογικών συμπτωμάτων που εμφανίζουν οι περισσότερες γυναίκες μία με δύο εβδομάδες πριν την έμμηνο ρύση.  Τα συμπτώματα του ΠΕΣ διαφέρουν από γυναίκα σε γυναίκα, αλλά και από σε μήνα για την ίδια γυναίκα.

Περισσότερα...

Ροφήματα με αντικαρκινικές ιδιότητες

Υπάρχουν πολλές έρευνες που δείχνουν ότι διάφορα συστατικά των τροφών μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης ορισμένων μορφών καρκίνου. Συγκεκριμένα, υπολογίζεται ότι 30% των περιπτώσεων καρκίνου θα μπορούσε να προληφθεί με μία διατροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά με αντικαρκινική δράση όπως είναι διάφορες βιταμίνες (βιταμινη C, φυλικό οξύ, προβιταμίνη Α), ιχνοστοιχεία (κάλιο, ασβέστιο, μαγνήσιο), φυτοχημικά συστασικά (πολυφαινόλες, φλαβανοειδή, καροτενοειδή, αλκαλοειδή) και φυτικές ίνες. Βέβαια σε καμία περίπτωση η διατροφή δεν είναι πανάκεια και δεν θα πρέπει να υποκαταστήσει τη θεραπεία ενάντια στον καρκίνο. Ας δούμε λοιπόν 4 ροφήματα με αντικαρκινές ιδιότητες που θα μπορούσε να εντάξει κάποιος στην διατροφή του, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι θα πρέπει να τα υπερκαταναλώνει, αλλά ιδανικά να τα συμπεριλάβει στα πλαίσια μίας ισορροπημένης διατροφής και ενός υγιεινού τρόπου ζωής.

Περισσότερα...

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το γάλα αμυγδάλου

Το πιο πιθανό είναι να έχετε παρατηρήσει ότι τα τελευταία χρόνια, εκτός από το συνηθισμένο γάλα ζωικής προέλευσης, στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ μπορεί κανείς να βρει πληθώρα επιλογών από γάλατα διαφόρων τύπων. Ένα από αυτά είναι και το γάλα αμυγδάλου. Η ιστορία του γάλακτος αμυγδάλου είναι πολύ παλιά. Στη μεσαιωνική Ευρώπη καταναλωνόταν συχνά, ιδιαίτερα τις ημέρες της νηστείας, ενώ στη μέση ανατολή αιώνες πριν ήταν ένα πολύ δημοφιλές ρόφημα, ευρύτερα γνωστό με το όνομα amygdalate.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html