Μετατρέψτε τη σαλάτα σε κυρίως γεύμα!

H σαλάτα συνηθίζεται να αποτελεί συνοδευτικό πιάτο του κυρίως γεύματος, ωστόσο με κάποιες διατροφικές τροποποιήσεις θα μπορούσε να αποτελεί ένα ιδανικό κυρίως γεύμα. Ιδιαίτερα το βραδινό γεύμα, το οποίο θα πρέπει να είναι ελαφρύτερο και χαμηλότερο σε θερμίδες από το μεσημεριανό, θα μπορούσε να είναι μια ‘σύνθετη’ σαλάτα.

Περισσότερα...

Μέταλλα και Ιχνοστοιχεία

Τα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία είναι ανόργανες ενώσεις που βρίσκονται  στη θάλασσα και το έδαφος και πρέπει να προσλαμβάνονται εξωγενώς μέσα από τη διατροφή μας γιατί δεν μπορεί να τα συνθέσει ο οργανισμός.

Περισσότερα...

Μεταφράστε τη Μεσογειακή Πυραμίδα

Η Μεσογειακή Πυραμίδα αποτελεί ένα πρότυπο διατροφής ή διαφορετικά μια πυξίδα, για να την κατανοήσουμε αρκεί να ρίξουμε αρχικά μια ματιά από μακριά… στο σχήμα και το μέγεθός της.

Περισσότερα...

Λάδι καρύδας. Να το χρησιμοποιήσω στη διατροφή μου;

Το λάδι καρύδας αναμφισβήτητα διαθέτει ξεχωριστό άρωμα, ικανό να χαρίζει στο πιάτο μας μία φίνα γεύση και να μας ταξιδεύσει σε μέρη εξωτικά. Ποια είναι όμως η διατροφική του αξία;

Περισσότερα...

Όσα πρέπει να γνωρίζετε για τα αυγά

Το αυγό είναι μία τροφή με μεγάλη διατροφική αξία, καθώς αποτελεί σημαντική πηγή πρωτεϊνών που περιέχουν και τα εννέα απαραίτητα αμινοξέα που δεν μπορεί να συνθέσει από μόνος του ο ανθρώπινος οργανισμός.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html