Η δίαιτα του δρόμου

Ο ελεύθερος χρόνος είναι είδος... υπό εξαφάνιση στην εποχή μας και η σύγχρονη γυναίκα πρέπει να ανταπεξέρχεται σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς:

Περισσότερα...

Κάνεις δίαιτα; 7 τρόποι για να κοπεί η όρεξη

Αν μειώσεις τις θερμίδες που καταναλώνεις θα χάσεις κιλά. Ακούγεται απλό, μόνο που υπάρχει ένα πρόβλημα: αναπόφευκτα το στομάχι σου θα διαμαρτυρηθεί και όταν θα αρχίσει να γουργουρίζει, θα υποκύψεις.

Περισσότερα...

H διατροφή της οικονομικής κρίσης

Η παρουσία της οικονομικής κρίσης στη χώρα μας έχει επηρεάσει εκτός από την αγορά καταναλωτικών αγαθών προσωπικής και οικιακής χρήσης και την επιλογή των προϊόντων διατροφής.

Περισσότερα...

Εποχιακή κατάθλιψη: Διατροφικές συμβουλές για την καταπολέμηση των συμπτωμάτων της

H εποχιακή κατάθλιψη χαρακτηρίζεται από αλλαγές στην ρουτίνα διατροφής και ύπνου, μειωμένα επίπεδα ενεργητικότητας και διαθέσης και εμφανίζεται συνήθως με τα πρώτα πρωτοβρόχια, δηλαδή κατά την έναρξη του φθινοπώρου.

Περισσότερα...

Τα υποκατάστατα της ζάχαρης μπορεί και να παχαίνουν

Τα τεχνητά γλυκαντικά βρίσκονται σε μια πληθώρα προϊόντων από σιρόπια βήχα έως σάλτσες, αλλά νέα έρευνα ισχυρίζεται ότι η εναλλακτική λύση για τη ζάχαρη θα μπορούσε στην πραγματικότητα να οδηγήσει σε αύξηση του σωματικού βάρους.

Περισσότερα...

Μετατρέψτε τη σαλάτα σε κυρίως γεύμα!

H σαλάτα συνηθίζεται να αποτελεί συνοδευτικό πιάτο του κυρίως γεύματος, ωστόσο με κάποιες διατροφικές τροποποιήσεις θα μπορούσε να αποτελεί ένα ιδανικό κυρίως γεύμα. Ιδιαίτερα το βραδινό γεύμα, το οποίο θα πρέπει να είναι ελαφρύτερο και χαμηλότερο σε θερμίδες από το μεσημεριανό, θα μπορούσε να είναι μια ‘σύνθετη’ σαλάτα.

Περισσότερα...

Μέταλλα και Ιχνοστοιχεία

Τα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία είναι ανόργανες ενώσεις που βρίσκονται  στη θάλασσα και το έδαφος και πρέπει να προσλαμβάνονται εξωγενώς μέσα από τη διατροφή μας γιατί δεν μπορεί να τα συνθέσει ο οργανισμός.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html