Τα οφέλη του κόκκινου κρασιού

Mετά από μια τρομερή μέρα στο γραφείο, έχετε την ανάγκη για ένα απολαυστικό ποτήρι κόκκινο κρασί.  Τότε μια φωνή μέσα σας αναρωτιέται:  «Κάνει καλό το κόκκινο  κρασί;»,  «Πειράζει να πίνω ένα ποτηράκι που και που μέσα στην εβδομάδα;»

Είναι σχεδόν βέβαιο ότι έχετε ακούσει για τα οφέλη του κόκκινου κρασιού ξανά στο παρελθόν. Αλλά ετοιμαστείτε να εκπλαγείτε με τα πλεονεκτήματα που κρύβει ένα ποτήρι κρασί.

Περισσότερα...

Τι να μην τρώτε όταν έχετε άγχος

Όταν νιώθουμε άγχος σε καθημερινή βάση, το ανοσοποιητικό, το ενδοκρινικό και το νευρικό μας σύστημα επηρεάζονται αρνητικά. Στην πραγματικότητα, το άγχος είναι ένας από τους μεγαλύτερους παράγοντες κινδύνου για την ανάπτυξη χρόνιων παθήσεων όπως η υπέρταση, ο διαβήτης και οι καρδιαγγειακές παθήσεις.

Περισσότερα...

Φρούτα και λαχανικά, το «μυστικό» για να μην παίρνετε κιλά

Αν θέλετε να τρώτε υγιεινά και να διατηρείτε μακριά τα περιττά κιλά, δεν έχετε παρά να τρώτε περισσότερα φρούτα και να αποφεύγετε τα αμυλούχα λαχανικά, συμβουλεύουν αμερικανοί ερευνητές.

Περισσότερα...

Μαγειρική...το κλειδί της διατήρησης

Το κρύο έχει αρχίσει να γίνεται πιο αισθητό και μαζί με την γκαρνταρόμπα μας συχνά συνηθίζουμε να αλλάζουμε και τις διατροφικές μας συνήθειες! Πόσες φορές αλλάζοντας μόνο τον τρόπο που μαγειρεύετε και τίποτε άλλο είδατε την κοιλιά και τους γοφούς να στρογγυλεύουν; Μπαίνοντας λοιπόν στις κρύες ημέρες του χρόνου είναι σημαντικό να λάβουμε τα κατάλληλα μέτρα ώστε να αποφύγουμε τις αρνητικές συνέπειες της ζυγαριάς.

Περισσότερα...

Φυσικά Σάκχαρα Vs Λευκή Ζάχαρη. Ποιο να προτιμήσω;

Πολλοί από εσάς μπορεί να έχετε ακούσει ή διαβάσει ότι τα φυσικά σάκχαρα (όπως το μέλι, το σιρόπι σφενδάμου ή αγαύης και η μελάσσα) είναι καλύτερα από τη ζάχαρη ή ότι έχουν βιταμίνες και ανόργανα συστατικά, ή πολλές φορές και λιγότερες θερμίδες, γεγονός που τα καθιστά μια πιο υγιεινή επιλογή. Τι ισχύει όμως στην πραγματικότητα; Η αλήθεια είναι ότι, όπως θα δούμε και στη συνέχεια, βάσει της δομής και της χημικής τους σύστασης, τα φυσικά σάκχαρα δεν παρουσιάζουν ιδιαίτερα μεγάλες διαφορές με τη λευκή ζάχαρη!

Περισσότερα...

Διατροφικές συστάσεις για διαφραγματοκήλη

Η διαφραγματοκήλη δημιουργείται όταν ένα τμήμα του στομάχου διαμέσου του διαφράγματος εισέρχεται στο θώρακα. Ανάλογα με το τμήμα του στομάχου και τον τρόπο που αυτό ανεβαίνει προς το θώρακα, οι διαφραγματοκήλες χωρίζονται σε:

Περισσότερα...

Τροφές κατά της δυσκοιλιότητας!

Η δυσκοιλιότητα αποτελεί σημαντικό πρόβλημα υγείας για το γενικό πληθυσμό, όπως προκύπτει από παγκόσμιες επιδημιολογικές μελέτες. Το Ελληνικό Ινστιτούτο Γαστρεντερολογίας διενήργησε πανελλαδική έρευνα το Μάρτιο 2007 σε πάσχοντες από δυσκοιλιότητα η ανάλυση των δεδομένων της οποίας έρχεται να επιβεβαιώσει τη μεγάλη έκταση του προβλήματος της δυσκοιλιότητας και στη χώρα μας καθώς η δυσκοιλιότητα αφορά 1 στους 5 Έλληνες.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html