Σοκολάτα και ερωτική διάθεση

Σύμφωνα με τους ειδικούς η σεξουαλική μας διάθεση είναι άμεσα συνιφασμένη με νευροδιαβιβαστές όπως οι φερορμόνες και οι ενδορφίνες.

Περισσότερα...

Διατροφικές συμβουλές για ένα super καλοκαίρι!

Το καλοκαίρι μπορεί να ισοδυναμεί με βόλτες και μπάνια, αλλά και η διατροφή μας παίζει σημαντικό ρόλο προκειμένου να το περάσουμε χαρίζοντας υγεία στον οργανισμό μας κι όχι ζορίζοντάς τον.

Περισσότερα...

Τα 4 STOP στο πρωινό

Όταν μιλάμε για γεύματα, το πρωινό είναι ο πρωταθλητής. Αντί να αρπάξετε ένα κρουασάν ή ένα muffin από το φούρνο που βρήκατε στο δρόμο για τη δουλειά προκειμένου να ξεκινήσετε τη μέρα σας, δώστε στο πρωινό σας την προσοχή που του... αξίζει!

Περισσότερα...

Αυγό : Η παρεξηγημένη τροφή με την σημαντική θρεπτική αξία.

Οι συζητήσεις γύρω από το αυγό σε ένα διαιτολογικό γραφείο σχεδόν πάντα καταλήγουν στο ξεκαθάρισμα ενός διατροφικού μύθου. Μερικές από τις ερωτήσεις που συνήθως δέχομαι αναφέρονται παρακάτω:

Περισσότερα...

Αποξηραμένα φρούτα: Ποια αγαπά η δίαιτα και ποιά να αποφύγετε

Βατόμουρα
Γνωστά αντιοξειδωτικά σούπερ φρούτα, όπως και όλα τα μούρα, τα
βατόμουρα είναι γεμάτα βιταμίνες Α, Ε και του συμπλέγματος Β που ενισχύουν
το νευρικό σύστημα.

Περισσότερα...

Nεώτερα δεδομένα για τη φρουκτόζη: Μήπως τελικά δεν είναι το ιδανικό υποκατάστατο της ζάχαρης;

Η κοινή ζάχαρη αποτελείται από δύο μόρια: τη γλυκόζη και τη φρουκτόζη. Η γλυκόζη όπως είναι γνωστό έχει υψηλό γλυκαιμικό δείκτη και προκαλεί απότομη αύξηση της ινσουλίνης, ενώ δεν είναι γλυκιά.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html