Ταχίνι σύμμαχος της νηστείας και όχι μόνο!

Ένα από τα τρόφιμα που λαμβάνει πρωταγωνιστικό ρόλο στη διατροφή μας την περίοδο της νηστείας είναι το ταχίνι και ο χαλβάς. Παράγεται με ειδική επεξεργασία από τους σπόρους σουσαμιού και η διατροφική του αξία είναι βαρυσήμαντη.

Περισσότερα...

Πώς να μειώσεις στο ελάχιστο τις θερμίδες στα σπιτικά γλυκά

Μπορεί να το έχουμε παρακάνει με το φαγητό, αλλά τις περισσότερες φορές δε θα πούμε όχι και σε ένα γλυκάκι που μας προσφέρεται ή το προσφέρουμε στον εαυτό μας.

Περισσότερα...

Νηστεία: οι έξυπνες διατροφικές επιλογές

Διανύουμε την περίοδο της Σαρακοστής πριν το Πάσχα και μπορεί κι εσείς να σκέφτεστε ή να έχετε ήδη ξεκινήσει τη διατροφική νηστεία των ημερών, είτε για θρησκευτικούς λόγους ή και για προσωπικούς, σκεπτόμενοι πως η συγκεκριμένη περίοδος είναι και μία καλή ευκαιρία για εσάς, ώστε να αποτοξινωθείτε ή να ξεκινήσετε μία υγιεινή διατροφή στο πλαίσιο της νηστείας.

Περισσότερα...

Προσθέτετε ζάχαρη ή γάλα στον καφέ σας; Πόσες θερμίδες παίρνετε;

Μπορεί ο καφές και το τσάι σαν ροφήματα να περιέχουν ελάχιστες θερμίδες ωστόσο, δυο στους τρεις καταναλωτές τους φαίνεται να επιβαρύνουν τα ροφήματά τους με θερμίδες, οι οποίες προέρχονται από τη ζάχαρη, τις γλυκαντικές ουσίες, το γάλα, τη σαντιγί, διαφόρων ειδών σιρόπια και το μέλι, σύμφωνα με μία νέα Αμερικανική μελέτη.

Περισσότερα...

Πόσο μπορεί ένα Βurger ή μια Pizza να “καταστρέψει” το Μεταβολισμό σας;

Η παγκόσμια εξάπλωση των υπέρβαρων και παχύσαρκων ατόμων καθώς και των ατόμων με διαβήτη τύπου 2 συνδέεται συχνά με την κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών.

Περισσότερα...

5 λάθη που κάνετε στην κουζίνα και σας προσθέτουν κιλά

Όταν αποφασίζει κάποιος να αλλάξει τις διατροφικές του συνήθειες, το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να περιορίσει είναι το φαγητό έξω από το σπίτι και τα προπαρασκευασμένα φαγητά του super market.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html