Πώς θα καταπολεμήσεις την ανάγκη για γλυκό;

Όπως δείχνουν τα επιστημονικά δεδομένα, οι άνθρωποι έχουμε γενετική προδιάθεση προς τα «γλυκά» συστατικά και τα τρόφιμα που τα περιέχουν, καθώς θεωρούνται «ασφαλή προς κατανάλωση». Και αυτό επειδή συχνά, στη φύση, το όποιο π.χ. δηλητήριο ή αλλοιωμένο τρόφιμο είναι συχνότερα πικρό παρά… γλυκό.

Περισσότερα...

Γιατί τρώμε χωρίς να πεινάμε;

Πόσες φορές έχετε πιάσει τον εαυτό σας να στρέφεται στο φαγητό, χωρίς να υπάρχει το αίσθημα της πείνας; Σίγουρα έχει συμβεί σε όλους μας και τις περισσότερες φορές η κίνηση γίνεται μηχανικά, χωρίς να το συνειδητοποιήσουμε. Βέβαια, εάν η συγκεκριμένη κίνηση γίνει συνήθεια, μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση του βάρους μας.

Περισσότερα...

Ζουμ στα συσκευασμένα τρόφιμα και τα συστατικά τους

Μπορεί να μην μπαίνετε στη διαδικασία να διαβάζετε πάντοτε τις ετικέτες των τροφίμων που επιλέγετε, αλλά είναι σημαντικό να κατανοήσετε ότι αυτές αποτελούν τον πιο πολύτιμο σύμμαχό σας για την προάσπιση της υγείας σας.

Περισσότερα...

Αλλαγές στην πιστοποίηση βιολογικών προϊόντων στην ΕΕ

Με το νέο σύστημα -ηλεκτρονικής- πιστοποίησης θα υπάρχει καλύτερη παρακολούθηση των εισαγωγών βιολογικών προϊόντων, «αναδεικνύοντας την ΕΕ σε παγκόσμιο ηγέτη, ως προς την ιχνηλασιμότητα και τη συλλογή αξιόπιστων δεδομένων για το εμπόριο των προϊόντων αυτών», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Περισσότερα...

Φτιάξτε την σαλάτα ένα πλήρες γεύμα

H σαλάτα σερβίρεται συνήθως στην αρχή κάθε γεύματος, αλλά μπορεί να μετατραπεί σε γεύμα αν την φτιάξουμε μεγάλη σε μέγεθος. Τρώγοντας μια μεγάλη υγιεινή σαλάτα είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να καταναλώνετε περισσότερα φρούτα και λαχανικά που είναι πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες.

Περισσότερα...

Η Μεσογειακή Διατροφή μειώνει τον κίνδυνο για σακχαρώδη διαβήτη

Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε πρόσφατα στο επιστημονικό περιοδικό Annals of Internal Medicine, μία διατροφή που βασίζεται στα μεσογειακά πρότυπα, ενισχυμένη με έξτρα παρθένο ελαιόλαδο μπορεί να μειώσει κατά 30% τον κίνδυνο ανάπτυξης σακχαρώδους διαβήτη τύπου 2 σε άτομα με αυξημένο καρδιαγγειακό κίνδυνο.

Περισσότερα...

Φράουλες, το φρούτο του καλοκαιριού

Αγαπημένο φρούτο μικρών και μεγάλων, με σχήμα ιδιαίτερο, θυμίζοντας καρδιά και χρώμα πολύ ελκυστικό, η φράουλα έρχεται πρώτη στις καλοκαιρινές μας “φρουτένιες” επιλογές. Χαρακτηρίζεται από ξεχωριστό άρωμα και ιδιαίτερη γεύση, μπορεί να αποτελέσει ενδιάμεσο γεύμα, δροσιστικό χυμό ή σορμπέ, ή ακόμη και συστατικό κάποιου καλοκαιρινού κοκτέιλ.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html