Παραγεμισμένο στομάχι που παραπονιέται;

Μήπως μετά από το χθεσινό γεύμα νιώθετε κάπως ‘’παραγεμισμένοι’’ και βαρυγκομαχάτε; Μην ανησυχείτε! Ένα βαρύ στομάχι, ειδικά αυτές τις μέρες, είναι δικαιολογημένο και όχι ασυνήθιστο. Μπορεί να συμβεί από τους πιο καλοφαγάδες ακόμη και στους πιο λιτοδίαιτους, να ξεφύγουμε στο φαγητό και τα συμπτώματα του πόνου στο στομάχι να εμφανιστούν.

Περισσότερα...

Τι σημαίνει ζωντανό γιαούρτι και τι επιδόρπιο γιαουρτιού;

Ιδιαίτερα γευστικό, δροσερό, αποτελεί πολύ καλή επιλογή ενδιάμεσου γεύματος αλλά συχνά συνοδεύει και ορισμένα κυρίως γεύματα μας. Το γιαούρτι κατέχει βασική θέση στο καθημερινό μας διαιτολόγιο, τόσο για τη συμβολή του στη ρύθμιση και απώλεια του σωματικού βάρους μας αλλά και για την υψηλή θρεπτική του αξία.

Περισσότερα...

Αηδία για κρέας

Η ομαλή επιθυμία για φαγητό, ρυθμίζεται από υποθαλαμικά σε συνδυασμό με ανώτερα φλοιώδη κέντρα. Τα περιφερικά ερεθίσματα και ορισμένοι περιφερικοί υποδοχείς έχουν σημαντικό ρόλο.

Περισσότερα...

Αυτοί είναι οι τρόποι για να μην παραλείπετε ποτέ το πρωινό σας

Το ξυπνητήρι χτυπάει στις 8.00 το πρωί, τρέχεις με βιασύνη να ετοιμαστείς, να φτιάξεις το ταπεράκι για τη δουλειά και προτού καλά καλά ξυπνήσεις, αντιλαμβάνεσαι ότι χρόνος για πρωινό … απλά δεν υπάρχει! Τι γίνεται όμως αν βρίσκεσαι σε ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους ή θέλεις να διατηρήσεις τη γραμμή σου και παράλληλα επιθυμείς να έχεις καλύτερη απόδοση στη δουλειά, οπότε και το πρωινό γεύμα είναι εξαιρετικά σημαντικό για να το πετύχεις;

Περισσότερα...

Υπογλυκαιμία

Η υπογλυκαιμία είναι η παθολογική κατάσταση στην οποία το σάκχαρο του αίματος είναι χαμηλό. Η πτώση των επιπέδων του σακχάρου του αίματος μπορεί να μην είναι σταθερή και η υπογλυκαιμία να μην είναι μόνιμη αλλά να εμφανίζεται υπό συγκεκριμένες περιστάσεις.

Περισσότερα...

Συχνές κρίσεις πείνας : μπορεί να είναι σημάδι υπογλυκαιμίας

Η υπογλυκαιμία είναι η παθολογική κατάσταση στην οποία το σάκχαρο του αίματος είναι χαμηλό. Η πτώση των επιπέδων του σακχάρου του αίματος μπορεί να μην είναι σταθερή και η υπογλυκαιμία να μην είναι μόνιμη αλλά να εμφανίζεται υπό συγκεκριμένες περιστάσεις.

Περισσότερα...

Πώς να χάσετε τα κιλά των γιορτών

Οι διακοπές αποτελούν μία περίοδο που ακόμα και οι διαιτολόγοι προτρέπουν να αφήσουμε στην άκρη κάθε είδους δίαιτα και να απολαύσουμε χωρίς ενοχές τις χαρές των ημερών (διατροφικές και μη), αλλά πάντοτε με μέτρο. Η επαναφορά στην πραγματικότητα πολύ συχνά είναι ιδιαίτερα σκληρή και η ανάγκη για γρήγορη απώλεια βάρους περισσότερο επιτακτική από ποτέ. Με το ξεστόλισμα του δέντρου, ξεκινάει και το άγχος για την απώλεια των χριστουγεννιάτικων κιλών.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html