Η πρώτη fitness… σιέστα!

Αν η σκέψη ενός μαθήματος πιλάτες ή κλασικού αερόμπικ σας κάνει να θέλετε να χωθείτε πίσω στο κρεβάτι σας, η τέλεια κατηγορία «άσκησης» για εσάς, μόλις δημιουργήθηκε.

hr id="system-readmore" /></p> <p>Η βρετανική αλυσίδα γυμναστηρίων David Lloyd Gyms έχει ξεκινήσει μια νέα τάξη υγείας και fitness, στην οποία μια ομάδα ανθρώπων ουσιαστικά παίρνει έναν… υπνάκο για 45 λεπτά!</p> <p>Η ιδέα για τη δημιουργία ενός μαθήματος «napercise» (από τις λέξεις «nap», δηλαδή υπνάκος και «exercise», δηλαδή άσκηση) ήρθε μετά από έρευνα που έδειξε ότι 86% των γονιών δήλωσαν ότι ήταν μόνιμα κουρασμένοι. Η συγκεκριμένη τάξη επομένως επικεντρώνεται κυρίως στους γονείς, αλλά στην πραγματικότητα δεν χρειάζεται να έχετε παιδιά για να συμμετέχετε.</p> <p>Το μάθημα δοκιμάζεται προς το παρόν στο γυμναστήριο της αλυσίδας στο Κεντ, οι υπεύθυνοι όμως ελπίζουν να το μεταφέρουν και σε άλλες πόλεις της Μεγάλης Βρετανίας.</p> <p>Οι συμμετέχοντες στο μάθημα θα βρουν μονά κρεβάτια, ατμοσφαιρικούς ήχους και θερμοκρασία που προάγει την καύση θερμίδων κατά τη διάρκεια του ύπνου. Το μάθημα θα πραγματοποιείται στα μέσα του απογεύματος – την κατάλληλη ώρα για σιέστα.</p> <p>Η Kathryn Pinkham, μια ειδικός του ύπνου που συνεργάστηκε με τα David Lloyd για τη δημιουργία του μαθήματος, δήλωσε ότι η τάξη μπορεί πραγματικά να οδηγήσει σε θετικά αποτελέσματα εκγύμνασης.</p> <p>«Ο ύπνος είναι πολύ πιο σημαντικός από ότι οι άνθρωποι συνειδητοποιούν», είπε. «Έχουμε την τάση να επικεντρωνόμαστε στα βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα, όπως είναι η κούραση ή η έλλειψη συγκέντρωσης, αλλά είναι επίσης απαραίτητος για τη μακροπρόθεσμη σωματική και πνευματική μας ευημερία», είπε.</p> <p>«Εκτός από το γεγονός ότι η έλλειψη ύπνου προκαλεί υψηλότερο κίνδυνο εμφάνισης άγχους ή κατάθλιψης, όταν στερούμαστε ύπνο, μας λείπει η ενέργεια, για να ασκούμαστε τακτικά και επίσης η διανοητική διαύγεια, για να πάρουμε αποφάσεις για τα τρόφιμα που τρώμε, με πιθανό αποτέλεσμα να επηρεάζεται αρνητικά η υγεία μας μακροπρόθεσμα».</p> <p>Οι ειδικοί του γυμναστηρίου λένε επίσης ότι οι συμμετέχοντες μπορούν να περιμένουν ότι θα κάψουν περιττές θερμίδες, καθώς το σώμα συνεχίζει να τις καίει κατά τη διάρκεια του ύπνου.</p> <p style="text-align: right;">Πηγή : <a href="http://www.iatrikanews.gr/" target="_blank" rel="noopener noreferrer">http://www.iatrikanews.gr/</a></p>"

Ετοιμάζεται το χάπι που θα κόψει το γυμναστήριο!

Ένα «χάπι άσκησης μυών» που θα μπορούσε να μειώσει τις επισκέψεις στο γυμναστήριο φαίνεται ότι βρίσκεται ένα βήμα πιο κοντά μας, μετά τη δημοσίευση μιας νέας μελέτης που επικεντρώνεται σε μια πρωτεΐνη που μας κρατά αδύναμους.

Περισσότερα...

Ποια είναι η καλύτερη ώρα για άσκηση;

Δεν θα παρατείνουμε την αγωνία – η καλύτερη ώρα για να κάνετε τη γυμναστική σας, είναι η ώρα που σας βολεύει, που νιώθετε ότι το σώμα σας μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα και έχετε διάθεση να ασκηθείτε. Γιατί, ασχέτως τι λένε οι ειδικοί και οι έρευνες, ο καθένας εξ υμών είναι διαφορετικός και έχει διαφορετικό πρόγραμμα στη ζωή του.

Περισσότερα...

Πώς να είστε πάντα υγιείς και σε φόρμα

Το τι πρέπει να κάνουμε για να έχουμε σωστό σωματικό βάρος και καλή φυσική κατάσταση, δύο από τις βασικές παραμέτρους για να έχουμε και καλή υγεία, είναι γνωστά: καλή διατροφή και τακτική άσκηση.

Περισσότερα...

Fit με άσκηση τρία λεπτά την εβδομάδα!

Σχεδόν κανένας μας δεν θέλει να τρώει το χρόνο του στα γυμναστήρια – οι περισσότεροι θα προτιμούσαμε να κάνουμε χιλιάδες άλλα πράγματα από το να ιδρώνουμε πάνω σε έναν διάδρομο ή στον πάγκο των κοιλιακών.

Περισσότερα...

Τι συμβαίνει στο σώμα όταν σταματήσουμε τη γυμναστική

Το να χάσουμε μια προπόνηση ή δύο κάθε τόσο είναι φυσικό. Όμως, πόσο μεγάλη διαφορά μπορεί να κάνουν μερικές χαμένες επισκέψεις στο γυμναστήριο; Σίγουρα όχι μεγάλη – αρκεί να μην το παρακάνουμε: όταν σταματούμε να γυμναζόμαστε εντελώς, το σώμα μας παίρνει την κάτω βόλτα γρηγορότερα από όσο νομίζουμε.

Περισσότερα...

Πως η άσκηση «χτίζει» και την ψυχολογία μας

Όλοι γνωρίζουμε ότι είναι σημαντικό να ασκούμαστε και οι ειδικοί συμβουλεύουν τους ενήλικες να εντάξουν στο εβδομαδιαίο τους πρόγραμμα δυόμισι ώρες δραστηριότητας μέτριας έντασης – όπως γρήγορο περπάτημα ή ποδηλασία.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html