Το Ποδήλατο στη ζωή μας ….

«Το ποδήλατο στη ζωή μας» είναι μια από τις δράσεις του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΥΥΚΑ) που παρουσιάστηκε την Πέμπτη στο 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διατροφής & Διαιτολογίας, στα πλαίσια του στρογγυλού τραπεζιού με θέμα την «Εθνική Διατροφική Πολιτική».

Περισσότερα...

“Squash” ένα ανερχόμενο άθλημα

Μόλις μερικές ημέρες μας χωρίζουν από το Πανελλήνιο Τουρνουά “Squash” ή αλλιώς Τοιχοσφαίρισης ελληνιστί, που θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις του Ομίλου Αντισφαίρισης 8,9,10 και 11 Δεκεμβρίου 2011. Μία “γιορτή” του ανερχόμενου, κατά πολλούς, αυτού αθλήματος στην Ελλάδα και ευκαιρία για γνωριμία με αυτό.

Περισσότερα...

Τραυματισμοί κατα την άσκηση

Αν και ο πρώτος στόχος της άσκησης είναι η προάσπιση της υγείας μας δεν είναι λίγες οι φορές που όχι μόνο αυτός δεν επιτυγχάνεται αλλά η άσκηση γίνεται αιτία να χαθεί έστω και προσωρινά. Στην πραγματικότητα πριν θέσει κανείς τον οργανισμό του στην δοκιμασία έργου είναι απαραίτητο να λάβει κάποιες προφυλάξεις που όσο και αν φαίνονται απλές και συνηθισμένες είναι απαραίτητες για την αποφυγή τραυματισμών.

Περισσότερα...

Πίσω στην πόλη; Πιείτε, κάνει καλό στην οδήγηση!

Αν αυτές τις ημέρες σκοπεύετε να μπείτε στα αυτοκίνητά σας και να πραγματοποιήσετε το ταξίδι της επιστροφής, εμείς σας παρουσιάζουμε μία άλλη εκδοχή του Drink and Drive, που εγγυάται για την οδική σας ασφάλεια!

Περισσότερα...

Πως θα «φτιάξετε» κοιλιακούς φέτος;…

Οι διακοπές τελείωσαν, ο νέος χρόνος ήρθε και «όλα τριγύρω άλλαξαν» και μαζί με αυτά κι εσείς… άλλωστε κάθε κίνησή σας το υπενθυμίζει: Ένα τζιν που δυσκολεύεται να κλείσει, μια ζώνη που κλείνει 2 θέσεις πιο πέρα, το δέσιμο των κορδονιών που σας προκαλεί δυσφορία, η θέση του καθίσματος κατά την οδήγηση που πρέπει να αλλάξει για να νιώσετε λίγο πιο άνετα! Και η πρώτη σκέψη που περνά από το μυαλό… «τέλος ήρθε η ώρα να “φτιάξω” κοιλιακούς!»

Περισσότερα...

"Πιάσιμο" μετά την άσκηση. Αντιμετωπίζεται;

Το ‘’πιάσιμο’’ μετά την άσκηση είναι μια πολύ συνηθισμένη κατάσταση και παρουσιάζεται μετά από μακροχρόνια αποχή ή έπειτα από ένα δυνατό ξεκίνημα, ακόμα και από έμπειρους αθλητές. Παλαιότερα πιστεύαμε ότι οφείλεται στην συγκέντρωση γαλακτικού οξέως στους μύες. Αυτό είναι αληθές αλλά τώρα πια γνωρίζουμε ότι η δυσφορία ή ο πόνος (το πιάσιμο) μετά από την άσκηση είναι το αποτέλεσμα και μικροτραυματισμών των μυϊκών ινών. Το είδος, η χρονική διάρκεια και η ένταση της άσκησης , ακόμα και κάθε κίνησης που δεν έχουμε συνηθίσει μπορεί να οδηγήσει σε ‘’πιάσιμο’’. Ακόμη και η μεταφορά αντικειμένων ή το ανέβασμα σκάλας μπορεί την επόμενη μέρα να μας προκαλέσει πόνο.Ο επιστημονικός όρος είναι DOMS (Delayed Onset Muscle Soreness) και συνήθως εμφανίζεται καθυστερημένα 12-20 ώρες μετά από την άσκηση και αφού το σώμα αρχίζει να χαλαρώνει. Τις περισσότερες φορές το αντιλαμβανόμαστε την επόμενη μέρα το πρωί την στιγμή που ξυπνάμε.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html