Πως η άσκηση «χτίζει» και την ψυχολογία μας

Όλοι γνωρίζουμε ότι είναι σημαντικό να ασκούμαστε και οι ειδικοί συμβουλεύουν τους ενήλικες να εντάξουν στο εβδομαδιαίο τους πρόγραμμα δυόμισι ώρες δραστηριότητας μέτριας έντασης – όπως γρήγορο περπάτημα ή ποδηλασία.

Περισσότερα...

5 μύθοι για το γυμναστήριο

Τα οφέλη της γυμναστικής είναι αναμφισβήτητα. Εξίσου αναμφισβήτητο όμως είναι και το γεγονός ότι υπάρχουν πολλά πράγματα που πιστεύουμε για τη γυμναστική και είναι λάθος. Ξεκαθαρίζουμε ορισμένους από τους πιο δημοφιλείς μύθους για το γυμναστήριο.

Περισσότερα...

Γυμναστείτε, έστω και λίγο

Τα πιο σημαντικά οφέλη για την υγεία προέρχονται από την ελάχιστη άσκηση – οι εντατικές προπονήσεις παρέχουν λιγότερα ή και καθόλου οφέλη, όπως υποστηρίζει μια πρόσφατη μελέτη. Φαίνεται λοιπόν ότι και η παραμικρή βελτίωση στη φυσική κατάσταση έχει σημαντικά αποτελέσματα.

Περισσότερα...

Η άσκηση ωφελεί περισσότερο όσους το πιστεύουν

Οι άνθρωποι που πιστεύουν ότι η άσκηση τους κάνει καλό, μπορούν να αποκομίσουν περισσότερα ψυχικά και σωματικά οφέλη από τη γυμναστική σε σχέση με όσους έχουν μικρότερες προσδοκίες.

Περισσότερα...

Μην ξεσπάτε στο γυμναστήριο

Η προσπάθειά μας να εκτονώσουμε τα νεύρα μας μέσω της έντονης άσκησης μπορεί να τριπλασιάσει τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής την επόμενη μια ώρα, λένε οι ειδικοί.

Περισσότερα...

Βαριέστε την γυμναστική;Δοκιμάστε τις παρακάτω συμβουλές!

Α) Ανανεώστε την Αερόβια Προπόνηση

Αν συνεχίζετε να κάνετε την ίδια αερόβια άσκηση συνέχεια, ίσως ήρθε η στιγμή να δοκιμάσετε κάτι καινούριο.Συχνά νομίζουμε πως αν αλλάξουμε το πρόγραμμα το οποίο ακολουθούμε δεν θα έχουμε τα ίδια αποτελέσματα (π.χ δεν θα κάψουμε τις ίδιες θερμίδες). Αλλά αν ακόμη συμβαίνει και αυτό αξίζει τον κόπο να δοκιμάσετε μια αλλαγή που θα σας κρατήσει παρακινημένους.Δοκιμάστε τις παρακάτω ιδέες:

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html