Ο παραδοσιακός χαλβάς από ταχίνι  αποτελεί κλασσικά το γλύκισμα της Σαρακοστής. Παρά το γεγονός ότι λόγω υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη και θερμίδες πρέπει να καταναλώνεται με σύνεση από διαβητικούς και παχύσαρκους ο χαλβάς έχει σημαντικά πλεονεκτήματα συγκριτικά με τα παραδοσιακά δυτικά γλυκίσματα με βούτυρο και κρέμα γάλακτος.

Τι πρέπει να γνωρίζετε για τον χαλβά:
·        Αποτελεί εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών.
·        Είναι εξαιρετική πηγή χαλκού μαγγανίου, ασβεστίου, μαγνήσιου, σίδηρου, φώσφορου, βιταμινών συμπλέγματαος Β ψευδάργυρου, σελήνιου, φυτικών ινών. Ο μοναδικός συνδυασμός βιταμινών φυτικών ινών και ιχνοστοιχείων που περιέχει ο χαλβάς συντελούν στην πρόληψη των καρκινωμάτων, στην καλή λειτουργία των οστών και του νευρικού συστήματος.
·        Είναι πλούσια πηγή φυτοστερολών, ακόρεστων λιπαρών οξέων, λιγνανών που συντελούν στην ρύθμιση της χοληστερόλης, στην καλή λειτουργία της καρδιάς, στην πρόληψη της στυτικής δυσλειτουργίας, στην επιβράδυνση της γήρανσης.

·        Ο χαλβάς δεν μπορεί να καταναλωθεί από ορισμένα άτομα με αλλεργίες σε κάποιο από τα συστατικά του (συχνότερα στο σουσάμι).


Πηγή : http://anastasiamoschovaki1.blogspot.gr/

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html