Ψάρια και καρκινογένεση

Το ψάρι είναι πλούσια πηγή πρωτεΐνης σε αντίστοιχες συγκεντρώσεις με τις πρωτεΐνες του κρέατος. Η περιεκτικότητα σε λίπος κυμαίνεται από 0,5% έως 20%. Eνώ είναι γνωστή στο ευρύ κοινό η σχέση της καρδιαγγειακής υγείας με την ψαροφαγία λόγω των 3 λιπαρών οξέων που περιέχουν τα ψάρια, οξέα τα οποία είναι σημαντικά για την υγεία των αγγείων, ελάχιστη έμφαση έχει δοθεί στην ιατρική πληροφόρηση που αφορά τη σχέση των ψαριών με τον καρκίνο.

Περισσότερα...

Ο χαλβάς απο ιατρική σκοπιά

Ο παραδοσιακός χαλβάς από ταχίνι  αποτελεί κλασσικά το γλύκισμα της Σαρακοστής. Παρά το γεγονός ότι λόγω υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη και θερμίδες πρέπει να καταναλώνεται με σύνεση από διαβητικούς και παχύσαρκους ο χαλβάς έχει σημαντικά πλεονεκτήματα συγκριτικά με τα παραδοσιακά δυτικά γλυκίσματα με βούτυρο και κρέμα γάλακτος.

Περισσότερα...

ΕΦΕΤ: Κανένα πρόβλημα από πιθανώς επιμολυσμένα προϊόντα

Τη διαβεβαίωσή του ότι οι Έλληνες καταναλωτές είναι ασφαλείς, μετά τους σχετικούς ελέγχους που πραγματοποιήθηκαν στην στοχοποιημένη αγορά της Αττικής, σε στενή συνεργασία με την Ελληνική Αστυνομία, αλλά και την προληπτική απομάκρυνση των επίμαχων προϊόντων από τις επιχειρήσεις, εξέφρασε ο πρόεδρος του ΕΦΕΤ, Ιωάννης Τσιάλτας.

Περισσότερα...

Μια άλλη άποψη για τα κορεσμένα λίπη

Τα λιπαρά τρόφιμα όπως το τυρί και το βούτυρο, συχνά θεωρούνται ένοχοι για την εμφάνιση καρδιακής νόσου – αλλά σύμφωνα με μια νέα μελέτη, μια διατροφή πλούσια σε κορεσμένο λίπος θα μπορούσε στην πραγματικότητα να αποφέρει σημαντικά οφέλη για την υγεία.

Περισσότερα...

Πόση πρωτεΐνη είναι αρκετή;

Οι υδατάνθρακες ρίχνουν νερό στο μύλο της παχυσαρκίας και τα λίπη φράσσουν τις αρτηρίες μας. Αλλά η πρωτεΐνη; Παρέχει τα δομικά συστατικά για σημαντικά πράγματα του οργανισμού όπως τα κύτταρα, οι μύες, τα οστά, τα νύχια, οι ορμόνες και τα ένζυμα.

Περισσότερα...

Τα οφέλη των προϊόντων ολικής άλεσης

Τα δημητριακά είναι ένα σημαντικό συστατικό της καθημερινής δίαιτας και είναι κύριες πηγές διαιτητικών υδατανθράκων, φυτικών ινών και πρωτεΐνης. Το σιτάρι αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος της κατανάλωσης δημητριακών στην Ευρώπη και συνήθως μόνο το εσωτερικό μέρος των σπόρων, με τη μορφή εξευγενισμένου άσπρου αλευριού, χρησιμοποιείται στα ψημένα τρόφιμα, όπως το ψωμί και τα κέικ, τα ζυμαρικά, τα δημητριακά πρωινού και άλλα τρόφιμα.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html