Σύκα για φυτικές ίνες και ασβέστιο

Το σύκο είναι ένα φρούτο που συναντάται σε χώρες της νοτιοδυτικής Ασίας, της Μεσογείου αλλά και σε κάποιες περιοχές της αμερικάνικης ηπείρου όπου το κλίμα το ευνοεί.

Περισσότερα...

Τα δαμάσκηνα προλαμβάνουν τον καρκίνο του εντέρου;

Τα αποξηραμένα δαμάσκηνα είναι γνωστό ότι βοηθούν άτομα με προβλήματα δυσκοιλιότητας, ωστόσο πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι προστατεύουν και από εμφάνιση καρκίνου του εντέρου, λόγω της ιδιότητας τους να βοηθούν στη συντήρηση ωφέλιμων βακτηρίων στο κόλον.

Περισσότερα...

Ω-3 λιπαρά οξέα και σακχαρώδης διαβήτης

Γνωρίζουμε ότι τα απαραίτητα ω-3 λιπαρά οξέα είναι καλά για την καρδιά μας και για τον εγκέφαλο μας. Σύμφωνα όμως με νέες μελέτες η αυξημένη πρόσληψη τους μπορεί να αυξάνει τον κίνδυνο για εμφάνιση σακχαρώδους διαβήτη τύπου. Τι ακριβώς σημαίνει αυτό;

Περισσότερα...

Πρωτεΐνη και η αξία της

Η πρωτεΐνη αποτελεί ένα από τα μακροθρεπτικά συστατικά, δηλαδή ένα από τα συστατικά της τροφής που αποδίδουν ενέργεια στον οργανισμό και μάλιστα αντίστοιχη των υδατανθράκων, κυρίως σε ακραίες καταστάσεις, όπως η ασιτία.

Περισσότερα...

Πλησιάζει η θεραπεία των τροφικών αλλεργιών;

Επιστήμονες στην Αυστραλία ισχυρίζονται ότι ίσως έχουν ανακαλύψει μια δια βίου θεραπεία για δυνητικά θανατηφόρες αλλεργίες στα φιστίκια, τα οστρακοειδή και άλλα τρόφιμα.

Περισσότερα...

Τα τρόφιμα που θα έπρεπε να τρώμε περισσότερο

Μπορεί να μην υπάρχει μια λύση για όλους όταν πρόκειται για την εύρεση της διατροφής που θα μεταμορφώσει τη σιλουέτα και την υγεία μας, αλλά υπάρχουν μερικά τρόφιμα που σίγουρα θα έπρεπε να καταναλώνουμε περισσότερο.

Περισσότερα...

Βρείτε μας στο facebook

SFbBox by psd to html